24 Mayıs 2012 Perşembe

Instagram Günlükleri #3

Havuz sezonu açılışını yaptım:) Suyu pek sevmem aslında güneşlenmek benim için daha güzel fakat o gün hava öyle sıcaktı ki buz gibi su iyi gelmedi değil.

 En sevdiğim dondurmamdan yedim.

 Keyif yaptım.

 Yeni bir saat aldım ve hediye çekilişi düzenledim;) Hemen bu post un altında. Katılmayan varsa buyursun.

 
 Leman Kültür de çok güzel bir yemek yedim.

Hamaratlığımı sergiledim, sarma yaptım:)

Geçen hafta yine güzel huzurlu bir hafta oldu bnm için. Bir sonraki instagram günlüklerinde görüşmek üzereeee... 

Kandiliniz mübarek olsun
 

9 yorum:

  1. o sarmalar beni benden aldiiiiiii <3

    YanıtlaSil
  2. Bu anlattığın hafta gibi huzurlu mutlu haftalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. ellerinize saglik cok guzel gozukuyor....
    http://tatlikiraz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. en güzeli de sarmalar :)eline saglık cnm da cnm ıstedı bak smdi :)

    YanıtlaSil
  5. Erken açmışsın sezonu :) Hemen saat çekilişe bakıcam.
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Great photos!! :) the ice cream looks really good :p

    new follower! hope you give some love back to my blog! :)

    http://aimeedelacruz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık !
    Bloguma beklerim,
    Sevgiler,
    Sena

    senasensoz.blogspot.com

    YanıtlaSil