13 Ekim 2011 Perşembe

Sonbahar Kombin Dosyası : Yağmur Botu


Sonbahar Kombin Dosyası yağmur botlarıyla devam ediyooorrr...

Sonbaharın en güzel yanı trençkotlar ve yağmur botları olsa gerek.  Artık birbirinden farklı modelleri,renkleriyle de yağmur botları hala revaçta. Ben geçen yıla kadar yağmur botlarını kötü bulanlardan onun yerine UGG giymeyi seçenlerden -idim. Bu yıl ki modeller renkler sanırım beni bu kararımdan vazgeçirmek üzere.My Wish List de de olan yağmur botlarından bir tane en kısa sürede edinmeliyim artık. Bu post u hazırlarken rain boots aşkım tavan yapmış durumda:)) 

Peki siz hangi tarz botları tercih edenlerdensiniz?



11 yorum:

  1. WOW.....YOUR BLOG IS STUNNING!!!
    AND THIS POST IS REALLY INTERESTING...IT INSPIRE US!!! :) :)

    FOLLOW EACH OTHER?!? :) I'LL WAIT YOUR ANSWER ON MY BLOG....

    http://dreamsonthestage4.blogspot.com

    XOXOXO

    YanıtlaSil
  2. thanx
    I would gladly follow your blog;)
    xoxo

    YanıtlaSil
  3. ilk kombini çok beğendim bir yağmur botunun bu kadar güzel durabileceğini düşünmezdim

    YanıtlaSil
  4. Ben de tam bu sezonun botlarını tanıtıyodum senin kombinlerle yapman şahane olmuş fıstık:)

    YanıtlaSil
  5. Liza’cım ben 3 senedir Burberry’nin her sene farklılaştırdığı modelleri tercih ediyorum. Geçen senekini çok az giymem sebebi ile bu sene de bb tercih edeceğim gibi ancak her an renkli Hunter’ların büyüsüne kapılarak bu kararımdan vazgeçebilirim tatlım :)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  6. leopartli cizmeler harikaaaa :D
    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. ya çok cazibesi yüksek , almalımıyım bilemiyorum birde herkesde var ... ama post super kırmızıya da bittim ayrıca :)

    YanıtlaSil
  8. ben de kararsızım bu konuda yaa bana da sıcak gelmezdi bu botlar ama gördükçe içim ısındı sanırım:)

    bu aradaaa GUESS CANTA CEKILISIME beklerim herkesi:)

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/10/size-hediyemguess-marka-cantagiveaway.html

    YanıtlaSil
  9. burberry i tek geçiyorum ne kadar şık yaa

    YanıtlaSil