31 Ekim 2011 Pazartesi

Pazar Kombinim








Bir hafta daha geride kaldı. Günler ne çabuk geçiyor öyle hiç birşey anlamıyorum. Kasım ayına da girdik sayılır. Kasımda Aşk Başkadır söylemi yakında twitter da TT olursa şaşırmam:))
Benim 30 Ekim pazar günüm mutluluk,şaşkınlık,eğlence 3lüsü ile geçti diyebilirim. Uzuunnn zamandan bu yana giymediğim elbise mi UGG larımla tamamlamayı seçtim bugün. Üstüme krem rengi treçkotumda vardı ama fotoğraf çektirirken sevgili kardeşime unuttum onu bir an:) 
Bu arada ard arda ne giydim postu yapıyorum ben bile şaşkınım aslında:) Ama unutmuycam artık çekinicem dedim, dediğimi de yapıyorum galiba yavaş yavaş;) Fazla da umutlanmayalım ama :) Neyse gelelim ne giydiğime;

Elbise : Koton (2010 sonbahar sezonundan tam 1 yıl olmuş bende giymiyorum,artık mevsimidir dedim giydim)

Ayakkabı : UGG (seviyorum)
Çorap : Penti 

Çanta : Polaris

Saat : Avon (kızkardeşimin;)








10 yorum:

  1. masallahhhh mavıs gozlerle hersey gusel olur

    YanıtlaSil
  2. elbisen cok tatliymis, begendim <3

    YanıtlaSil
  3. tatlım çok cici olmuşsun... tam sonbahrlık renkler ve kombin;)
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. hanım hanımcık olmuşsun valla çok güzel, beğendim :))

    YanıtlaSil
  5. Liza'cım uggları her ne kadar bazı insanlar artık sevmese de soğuk kış günlerinde en şık kurtarıcım oluyor benim de :) desenli elbisen ile çok hoş durmuş canım ben çok beğendim ;)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  6. çok şık olmuşsunuz canım, zaten pek sevimlisiniz. maşallah

    YanıtlaSil
  7. you look so sweet:)

    love delasheela.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. love, love your blog! i enjoyed browsing through your posts, and you have great style. love that bag! :) inspiring blog - following. hope to stay connected.
    cheers!
    jasmine

    YanıtlaSil