4 Ekim 2011 Salı

Lens OUT - Gözlük İN

Yıllardan beri bazen renkli,çoğu zaman şeffaf lens kullanan biri olarak en sonunda gözlüğe geçmeye karar verdim. Bu kararımda siyah çerçeveli gözlüklerin trend olması ve benim çok sevmeminde payı büyük aslında:) Gün itibariyle artık gözlüklü bir modaliza var karşınızda,görürseniz şaşırmayın diye söylüyorum. Gözlükle ilgili şu an için aldığım yorumlar çok güzel,sizinde ne düşündüğünüz çok önemli. Merakla yorumlarınızı bekliyor olacağım;)


Bugün bir güzel haber daha aldım sevgili Kubimin yani Loves From Fashion ın yaptığı hediye çekilişinde kazananın ben olduğunu öğrendim,süper tasarım bir broş kazandım.İlerleyen zamanlarda kombin postlarımda mutlaka kullanıcağım tabi ki;)




10 yorum:

  1. çok yakışmış :)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Tatlım ben nerd olmayı seven biri olarak sendeki duruşunu beğendim:) Benimde gözlerim bozuk belli bi süreden sonra sıkılcaksın ama adapte olması gözün biraz zaman alıyo. Lensler out olmasın yaaa:)

    YanıtlaSil
  3. tatlım cok yakısmıss kesınlıkle harıka, gozluklu halını daha bıle cok sevdim:)

    YanıtlaSil
  4. yüz bu kadar güzel olursa yakışır tabiii :))harika olmuşsun canıımm :)

    YanıtlaSil
  5. Özlememim gözlükler çok yakışmış bitanem ama o güzel gözlerini camın arkasında saklama derim çok çok öptüm....

    http://ennstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Gorgeous photo, you look stunning! Love your header! :)
    xx from Munich

    http://followthepinkfox.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. zetommm lensler yedektee varrr,her zaman gözlük zaten mümkün değil kullanması alışması;)

    serapçım çok tşkler cnm

    özgemin yine güzel yorumlarından biri daha işte;)mucx

    ayçacım haklısın cnm ya yine lens falan kullanırım ben arada;)

    YanıtlaSil
  8. Omg, you have lovely blog! BTW, nice photos.

    I'm new your follower, I'll be grateful if you follow mine now, thanks.!

    YanıtlaSil
  9. bende çok yakıştırdım :)

    YanıtlaSil
  10. bir gözlükçü kızı olarak bu trende en çok ben seviniyorum:) gözlük kullanmak çok daha rahat ve kullanışlı tabii, ben de sana çok yakıştırdım siyah çerçeveyi.

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil