4 Ekim 2011 Salı

H&M By Night 2011 = BAYILDIMMMM


Pembe ve siyahın inanılmaz güzelliği ile H&M karşınızda.
Sanırım H&M nin en beğendiğim koleksiyonlarından 1. sırayı bu aldı. Çünkü elbiselerin hepsi çok ama çok güzelllll. Artık H&M Bursa'ya gelmeliii ama yaaa:(( 

Pembenin tonu en sevdiğimden,araya siyah,ışıltılar ve leopar da karışınca bundan iyisi olamazdı. Ben gerçekten çok çok çok beğendim. İlk görüşte aşk derler ya alttaki elbise için şu an o duygunun aynısını yaşıyor olabilirim herhalde:)


Model : Lily Donaldson




  
Bu siyah ışıltılı elbise de harika değil mi sizce de?



Bu da güzel, bu da güzel, bu da güzel...:) bu böyle uzayıp gider bu elbiseler için...


9 yorum:

  1. AAYYY. O LEOPARLI NE ÖYLEEE.. OFF BAYILDIM :) YARIN ANKARAYA GİDİCEK VE SATEN LEOPAR KUMAŞ ALICAKTIM VE BİR SABAHLIK DİKMEYİ PLANLIYORDUM. BU KADAR OLUR, RESİMDEKİNE DE BAYILDIM, KISASI BLUZ OLMUŞ DEĞİL Mİ:) ÇOK İYİ FİKİR OLDU BU BANA. SAĞOL TATLIM RESİMLER İÇİN:))

    YanıtlaSil
  2. Tatlım gerçekten güzel bir koleksiyon olmuş. Ben de en çok siyah ışıltılı eliseyi beğendim. Ankarayada yeni geldi H&M darısı sizin başınıza hayatım.

    muckkkk...

    http://ennstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Özleeeeemm,
    Bunalr çoook güzel ama yaaaa:-((

    İkinci resimdeki bluzu, üçüncü fotodaki kolyeyi ve leopar elbiseyi istiyorum acileeennnnnn:-))

    YanıtlaSil
  4. siyah dantelli elbise ve payetli elbiseye bideeen baştakine bayıldım ya ne kadar güzeller:)

    YanıtlaSil
  5. bende bayıldımmmmmm
    H&M e gitmeliyiiiiiiiiim :(

    YanıtlaSil
  6. ayçacım inş en kısa zamanda darısı bursa yaa;)

    hülya abla evet herşey çok güzel olmuş bu koleksiyonda

    modavs ne demek tatlım mucx

    YanıtlaSil
  7. H&M lütfen acileeennn bir şube BURSA'ya ve bir şube İmzir'e açınız.Lütfeeeen duyun bizi yaw. Aaaaa!! koca Türkiye sadece İst.dan ibaret değil bu memleketin başka büyükşehirleri de var....

    YanıtlaSil
  8. Canım cidden çok güzelmiş ya bayıldım hepsinee..:))

    http://fikrimdenfirlayanlar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. bencedeee kesinliklee bursaya gelmeliii artıııkkk..bende bi bursalı olarak uzaktan bakmaktan sıkıldım istanbula gitsem ilk işim h&m ye gitmek olacak :D

    YanıtlaSil