30 Ekim 2011 Pazar

Bugün Ne Giydim?










Uzuuunn zamandır ne giydim postu yapmadığım için affedin nolur. Bu fotoğrafları bile eve döndüğüm zaman üstümü değiştirmeden kızkardeşime çektirdim hemencik.O ev botları o yüzden yani.Eve girer girmez ayağıma geçirdiğim için fotoğraflarda da olsun istedim:) 
Son zamanlarda üzücü haberlerden olsa gerek hiç mi hiç fotoğraf çekinme isteğim yok. Önceden olsa hergün olurdu ama artık zar zor böyle işte:( Yine de elimden geldiğimde ne giydim postu eklemeye çalışacağım;)
Yeni gelen izleyicilerim hepiniz hoşgeldiniz....

Üst : Bershka
Ceket : Derimod (vazgeçilmezlerimden) 
Pantalon : Koton
Çanta : DeFacto
Çanta aksesuarım : C&A (Görür görmez vuruldum,yumuşacık.Çıkar tak istediğin çantaya daha nolsun)
Yüzük : Stradivarius (Son zamanlar da favorim,elimden çıkmıyor)
Kolye : Evita Bijuteri (Chanel amblemi olan herşey güzel yahu)
Ev Botu : Twiggy

10 yorum:

  1. caaaanıım özlemişim güzel yüzünü,yine harikasıınnn :)

    YanıtlaSil
  2. baykusssssss yüzügün cok güzel
    zaten baykus cok moda bu sene <3

    YanıtlaSil
  3. HAHAHA HERŞEY GÜZELDE BEN EV BOTLARINA BİTTİM BİRDE BAYKUŞ YÜZÜĞÜNE:))

    YanıtlaSil
  4. yüzük çok tatlı, baykuşlara bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. baykuş yüzük bende severek kullanıyorum. Ama kolyende çok hoş :)

    YanıtlaSil
  6. Aksesuarların coook guzell :))

    YanıtlaSil
  7. Özlem'immm fındığım benim senin ev botlarını yesin ablan:-)) Gayet güzelsin.Ben seni her halinle beğeniyorum ama gel gör ki bu saçlarına halaa alışamadım.Aslında koyu renk saç her zaman daha canlı ve duru gösterir ama ben senin sarı saçlarını daha çok seviyordum sanırım.

    YanıtlaSil
  8. valla aksesuarlar başta olmak üzere hepsi çok güzel şekerim...

    YanıtlaSil
  9. Kürklü çanta, deri ceket ve baykuş yüzüğün çok güzelmiş canım :) Pazar kombinini aksesuarlarla hareketlendirişini çok sevdim ;)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil