4 Mart 2011 Cuma

Prada SporKlasik ler(!)

Hem spor,hem klasik ayakkabı birleşince ortaya ne çıkar ne demişler bunlar çıkmış:) Bunu da gördük yani sonunda.Prada nın bu yeni koleksiyonu epey ilginç (!) Bana sorarsanız çok kötüüüüüüü :) Özellikle parlak gri ve pembe olan beni benden aldı:D Başka da diyecek birşeyim yok bu ayakkabılara...






#blogumadokunma kamyanyamız son hız devam etmekte.Bende ne olduğunu şaşırdım artık.Bazen giriyorum bloga,ama bu sefer kumanda paneline ulaşıp birşeyler yazamıyorum veya tam tersi.Şu an da da öyle.Blogu görüntüleyemiyor ama hiç değilse yazıyorum.Artık bu durum bile süper görünüyor.Meğer ne kadar da önemliymiş bloglarımız.Günde kaç defa girmeye,görüntülemeye çalıştığımı Allah bilir. Noluuur bu durum düzelsin artık ya.Çünkü ben çok boşlukta hissetmeye başladım kendimi...:(

2 yorum:

  1. Bencede cok kötüüü aykabbilar. Bedavaya verseler bile giymeyecegim bir tarz.
    Ama bunlari giyen varmidir yahuu?? :D

    YanıtlaSil
  2. PRADA YA MARKASI KÖTÜ AMA PAHALI OLSA BİLE MUHAKKAK GİYEN DE VARDIR:d

    YanıtlaSil