1 Mart 2011 Salı

BLOGUMA DOKUNMA !!!!

Artık herkesin bildiği üzere bloglar kapanmak üzere.Sabaha göremem diyordum ama nasılsa giriş yapabildim.Fakat yakın zaman da bu da olmayabilir.Belki de son yazılarım bunlar:( Kendini bilmez bir kaç kişi yüzünden tüm blogların engellemesine ne demeli bilemiyorum.Maalesef birkaç kişinin yaptığı şeyin,herkese mal olduğu bir ülke de yaşıyoruz.Biz tüm bloggerlar ve blog okuyucuları olarak elimizden gelen tepki yi gösteriyoruz.Umarım bunun sonucu iyi şekilde biter.Yoksa ben blogum olmadan veya diğer blogları okuyamadan ne yaparım bilmiyorum.Çok alıştım yazmaya,okumaya:( İnş. bu olay en kısa zamanda iyi bir şekilde sonuçlanır.Ben blogumun yedeğini aldım yine her şeye karşı.Ama buna gerek kalmaması dileğiyle...


Destek için BLOGUMA DOKUNMA

ve FACEBOOK GRUP SAYFASI   na bekliyoruz.Lütfen bu olaya sessiz kalmayalım artık,çoğu şeye kaldığımız gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder