27 Mart 2011 Pazar

Kombin Önerileri : It Girl Nirvana

Başlıksız


Chaser LA vintage tee
45 GBP - truffleshuffle.co.uk

Paul Smith v neck cardigan
139 GBP - paulsmith.co.uk

Skinny jeans
topman.com

Converse shoes
$40 - finishline.com

Chloé grey handbag
1,000 GBP - matchesfashion.com

Rue21 ring
$5.99 - rue21.com

$7.99 - rue21.com



Her nasıl olduysa bloguma giriş yapabildim sonunda.Ve hemen bir önceden yaptığım bir kombin önerisini sizlerle paylaşmak istedim. Önceden sevgili Rococosh için bir kombin yapmıştım bana onun giyim tarzını yansıttığı için.Bu sefer de bluz dan yola çıkarak yine blogger arkadaşım It Girl Nirvana ya adıyla yayımlamak istedim bunu da,umarım o da sizde beğenirsiniz.
Blog sorunumuz da hala devam etmek te maalesef.Kumadan paneline ulaşmaya çalışıyorum ne zamandır ve oldu.Artık bir daha ne zamana olur onu bilemiyorum.Yine de yalnız bırakmayıp beni izleyen herkese çok teşekkürler....




2 yorum:

  1. ayy cnmmm bnmm süperrrrrrr , çok teşekkürlerr :) sevindimm , öptm xoxo :D

    YanıtlaSil
  2. ne demek canım benm mucxs sana da

    YanıtlaSil