4 Mart 2011 Cuma

Kombin Önerisi

Başlıksız


Magaschoni wool tank top
95 GBP - mysugarland.co.uk

Lot78 leather jacket
$860 - net-a-porter.com

Joules gathered skirt
49 GBP - johnlewis.com

Shoes
190 AUD - sirenshoes.com.au

Vera Wang Lavender camel leather shoes
137 EUR - jildorshoes.com

Lanvin bag
$1,995 - aloharag.com

Low Luv x Erin Wasson gold jewelry
$63 - shopthetrendboutique.com

Tolani leopard scarve
$86 - singer22.com

Mitten glove
14 GBP - bunnyhug.co.uk

Jigsaw beret hat
9 GBP - jigsaw-online.com

Belts brown belt
30 AUD - royaltag.com.au

shadestation.co.uk


 Bu soğuk,yağmurlu kasvetli hava da böyle bir kombin geldi içimden..İyice yazı özlediğimiz şu günler de bu tuz biber oldu.Gerçekten hava kötüyken,bende o kadar kötü oluyorum ki :( Dün biraz güneş gördüm,fırladım yataktan,günüm süper geçti..Yasak olayının kalkması,güneşli güzel günlerin çabucak gelmesi dileğiyle...;)xoxo


3 yorum:

  1. Kombin gercekten süper! Cok dogru dediklerin, günes insana enerji veriyor, insan mutlu oluyor. Buralarda cok soguk gercekten *Donuyorum* hala kislik esyalarla dolasmak insani bunaltiyor. Yaaaazz gelll geeeell geeeel :-D

    Ben en cok etege bayildim, ve ayakabbilara.

    YanıtlaSil
  2. bayıldım ayakkabılara,eteğe ve eldivene..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. kahve ve krem tonlarını pek sevmem ama burdaki her parça ayrı güzelmiş

    YanıtlaSil