21 Mart 2011 Pazartesi

Hunter Babetleri ve İsyanımm:(


Hunter markasını bildiğiniz üzere botlarıyla tanıyoruz,ama bu yaz için Hunter babet olayına da el atmış durumda.Plastik babetler yazın ne kadar kullanılabilinir bilmiyorum ama sonuç ortada....Fiyatları ise 130$ civarında..



Modaliza dan Açıklama :

Blogspot erişim engelinin kalktığı yönünde bir çok haber okudum.Ama ne kadar zaman geçti ben hala blogumu görüntüleyemiyor ve diğer bloglara ulaşamıyorum.Sadece yeni kayıt girebiliyorum,yorumları denetliyorum bu kadar.Yazılarımın nasıl göründüğünü göremeden yazıyorum yine de takipte olanlar için.Bir kusur varsa eğer özür dilerim herkesten.Umarım ennnnn kısa zaman da yine eski günlere dönebiliriz ve ben çok sevdiğim arkadaşlarım Seda(Rococosh),Özge,Gizzy,Zeto ve sayamadığım diğer tüm arkadaşlarımın bloglarını okumak için sabırsızlanıyorum...Hepinizi çok özledimmm:(



2 yorum:

  1. Ben pek beğenmedim.Botlar çok daha cici:)

    YanıtlaSil
  2. ben de seni özledimmmmmm :*

    babetlere de tabiri caizse dibim düştü :D
    benim blog ta arada izin veriyor yorum yapabilmek için fırsat kolluyorum :D
    yine fırsat buldum modaliza ya bakıyım dedim ki orda adım var
    yine mest oldum :)))

    YanıtlaSil