5 Ocak 2011 Çarşamba

Trend : Bere

Ben çok üşüdüğüm için mi bilmem sürekli nerde sıcak tutan ne var onları yazmak,paylaşmak istiyorum:) İşte bunlardn biri de bere.Alışverişe çıktıgım zamanlarda her mağaza da gördüğüm şapka,bereler ilgimi çekiyor bu ara.Yoksa öyle takan biri de değilim hani.(Saçlar bozulmasın amannn:) Ama bu kış 3. soğuk algınlığımı geçirdiğim için sanırım bende bir tane edinicem kendime.Yaşlandığım için mi bilmem çok üşür,ve çabuk hasta olur oldum:((
Bereler eskisi gibi düz renklerde değil ama, çok çeşitleri mecvut artık.Her zevke hitap ediyor.Ben ponponlu tüylü olanlara bayıldım.En sıcak onlar tutar gibi geldi:) Size sunduğum bu resimlerin geneli Accessorize ürünü.Takı dışında artık iyiden iyiye kulaklık,eldiven,şemsiye,bere gibi kış için gerekli herşeyi bulmak mümkün accesorize de.Uzun zamandır uğramama rağmen internet sitesine baktığım da bir içim de gitmedi değil hani.Bu arada %50 indirimdeymiş ürünler haberiniz olsunnnn;) xoxo

Bu tarz düz modelleri örebiliriz diye düşünüyorum.Tabi benim örgüyle hiiiiç alakam olmadığı için bu lafım ilgilenenlere:)Bence kırmızı çok hoş tepesinde ki ponpon falan.Ben seviyorum böyle haraket katan şeyleri yaaa    








Bunlar sadece aksesuar bence.Yoksa kışın soğunda nerde sıcak tutucaklar:)Hiç bana göre değiller,es geçtim bile..

1 yorum:

  1. Bant gibi sadece kulağı tutanlar saç bozulmaması için ideal,yoksa bere içinde saç kötü oluyor,işe giderken tercih edilebilirde,gezmelere tozmalara kulaklık şeklinde olanlar tercihim :)

    YanıtlaSil