8 Ocak 2011 Cumartesi

KitapKurdu

Yeni bir yazı dizisi daha. Okuduğum kitapları sizlerle paylaşacağım bundan sonra.Kitap hakkında iyi kötü eleştirilerimi yazacağım.Benim gibi kitapseverler için güzel olacak bence;)
Ben gerçekten çok fazla kitap okuyorum.Hele birde beğenmişsem,sarmışsa beni kendine 1 günde veya saatler içinde biter o kitap kalınlığına göre.Bu yüzden sürekli kitap alıyorum tabi:)Geniş bir arşivim var.Ve bu arşivi sizlerle paylaşıcam artık zaman zaman.Çok çok beğendiğim veya kötü bulduğum kitaplar hakkında yorumlar yapacağım.Okuyup okumamak size kalacak tabi:)

Bugün ilk olarak son zamanlarda aldığım ve saatler içinde bitirdiğim bir kitaptan bahsedeceğim."bAŞKa"
Kitabı daha önce hiç duymamıştım.Ben zaten D&R da bakınırken ilgimi çeken kitapları alan birisiyim.Araştırmam öyle hangisi tutulmuş,hangisi güzelmiş diye.Bu bazen kötü sonuçlar getirse de,iyileri de yabana atmamak lazım.Bu sayede bilinmedik,adı duyulmamış bir çok güzel kitap okudum.Zamanla onları da paylaşıcam tabi;) "bAŞKa" ya gelecek olursak kapağındaki yazı ilgimi çekerek aldım. "Ayrılık ayrı,aşk bitişik yazılır" Ben daha çok böyle aşk kitaplarını seviyorum galiba.Dayanamıyorum böyle güzel yazılar olunca:)

Kitap bir roman değil.Bazen öyküler,bazen şiirler,bazen sevgi dolu yazılar içeriyor.Tek düzelik istemeyenler için güzel;) Kitabı çok çok sevdim diyemem.Bazı yerlerinde cidden sıkıldım itiraf edeyim.Ama yine de saatler içinde okumama engel olmadı,siz düşünün;) Kısacası öneririm yani :) Romantizm,aşk sevenler okumalı.

Fiyat : 10 TL (D&R Anatolium)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder