30 Ocak 2011 Pazar

Alışverişşşş-im

Zara Hırka : 49.95 TL  /  Hırka manyaklığı var bende sanırım her renk yoktu bu da oldu tam oldu:) Alıyorum ama kaç kere giydiğimi sorarsanız inanın çok fazla değil.Kışın kazak örme şeyler pek giyemediğim için hırkalar kurtarıcım benim yine de...


Stradivaryus : 9.95 TL  /  Bunu alt tarafta ki Collezione v yaka sweat için aldım.V yaka şekli aşağı doğru oldukça fazla olduğu için, içine bu body i uydurdum.Rengi daha koyu aslında fotoğrafta flaştan çok açık çıkmış


Collezione : 15 TL  / Böyle bir şey arıyordum bulunca çok sevindim etiketinde 20 yazıyordu kasa da daha da indiğini duyunca mutlu oldum wala 5 TL kardayım:)) Gayet güzel duruyor gömlekle veya üstte aldığım gibi body giyerek hoş bir görünüm oluşturabilir bence:)
Collezione dan aldığım siyah içi leoparlı cüzdan dan sonra bunu görünce yine kıyamadım bunu da aldım. İçi farklı dışı farklı seviyorum böyle şeyleri.Arkada Watsons dan aldığım Dove saç bakım kremi,Nivea Güneşsiz Bronzlaştırıcı ve Vücut Losyonu da bugün almaktan memnuniyet duyduğum ürünler arasın da;)
Collezione Cüzdan : 12,95

Adil Işık : 49 ,95 TL  / Bunu alırken beni ne etkiledi gerçekten bilmiyorum:) Sanırım biraz şöyle klasik farklı bir şey alma isteği uyandı o an bende:) Bunu da içine gömlek giyerek klasik bir tarz yaratabilirim. Giyer miyim emin değilim ama:)Eve gelince anladım.Çünkü çok kaşındırıyorrrrr.Veya ben hiç giymediğim için bende yan etki uyandırdı.Ancak içine uzun bir şey giyersem olabilir,tenime değmemesi lazım bunun.Hakkını yememek lazım ama çok sıcak tutuyor.Birazcık giydimm hemen afakanlar bastı.Yani ben ancak çook soğuk havalarda giyerim bunu herhalde.




Bu sefer ki alışverişim de böyleydi işte.İndirimler hala devam.Ama güzel bir şey görmedim hiç,alamadım.Yeni sezon dan aldım alacaklarımı.Bunların fiyatının da bir kaç aya kalmaz % 70 düşeceğini bilsem de napayım:) Görünce duramadım gene aldım işte..

Ve gördüm ki ilkbahar pek çiçekli geçecek.Neredeyse tüm mağazalarda çiçek desenli ürünler mevcut.Ayakkabılar,çantalar,elbiseler,gömlekler hepsi öyleydi.Cıvıl cıvıl bir ilkbahar bizi bekliyorrr;)xoxo         





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder