9 Ocak 2011 Pazar

Alışverişşşş-im

Cumartesi günü evde oturmak olmazdı,hava da da biraz güneşi görünce Elif ile attık kendimizi Korupark a. Bir insan 4 saat boyunca dolaşıp giyecek bir şey nasıl bulamaz yaaa? Bu insan benim.Ve bulamadımmmm.Hem de bu kadar indirim varken.Bilmiyorum alışveriş modun da mı değildim ne.Yoksa talan ederdim ben.Hele ki kredi kartı yanımdayken:)) Sadece 3 şey aldım o kadar.Ben bile şaşırdım kendime:) Bugün Elifime çalıştık resmen o bol bol beğenip aldı bir şeyler.Benim aldıklarımı da görüceksiniz,başkası yok:)

Clarie's anahtarlık %50 indirimle 4-5 TL civarı


Size kısaca nerde ne var fiyatları nasıl,indirim de neler kalmış elinde onlardan bahsedeyim ki fikriniz olsun.
Çok beğendiğim Forever New var ilk olarak.İndirimde ve o kadar güzel elbiseler var ki.Hani arasan bulamazsın gerçekten.Ve fiyatlar %40-60 arası indirimdeydi.Ayakkabıları daha da uygun fiyata.Topuk meraklıları mutlaka uğramalı.
Sonrasın da Mango.Hiçbir şey beğenemedim!İndirim 2 .ye olduğu için çok düşük fiyatlar ama ucuz diye de alsam giymeyecektim biliyorum almadım.
Pull&Bear ayakkabı fiyatları iyiydi gayet.Onun dışında erkek reyonunda güzel şeyler vardı.Bu ara gömlekler moda biliyorsanız.Çeşit çeşit renk renk gömlek t-şört bulabilirsiniz erkek arkadaşınız için:) Bayan kısmında genelde bedeni tek tük kalan ürünler vardı.
Bershka,iyiydi.Düşük omuz tşörtler %60 civarlarında düşük fiyataydı.Kot pantolonlar tek fiyat 30 TL.Ve bol bol askılı body,ya da v yaka sweatler vardı daha çok.
Stradivaryus ta aynı pek farkı yoktu.Öyle göze çarpmayan(veya benim beğenmediğim) ürünler vardı hep.Fiyatlarına bakmadım bile.Ama takıları 10-15 tl arasın da;)

Ojeler indirme dahil değildi.Fiyatı 2.95


Zara ! MNG den farkı yok ya bir şey kalmamış,ya ben beğenemedim bilmiyorum:)
Koton da güzel şeyler vardı öyle gözüme çarpan baktığım.Koton ole homewear koleksiyonuna küçük bir yer ayrılmış ve beden sıkıntısı var.Daha çok klasik tarzda gömlekler pantolonlar,t-şörtler,kazaklara yer verilmiş
Accessorize %50 indirim diyordu iyi dedik girdik ama onun indirimi bile normal değil.Belirli ürünler indirimdeydi.Kalan parçalar yani.Bir şey yoktu..
C&A Koruparkta büyük bir alana sahip,vee güzel şeyler var.Özellikler bere,kulaklık,takı,iç çamaşırı,ayakkabı modelleri yoğun ve güzeldi.Elbiseleri söylemeden geçemicem.30-50 tl civarında güzel elbiseler bulabilirsiniz.
Mavi mavi mavi:) Gömlek elbiseler,tunikler,istanbul t-şörtleri ve tabi kotlar yoğunlukta:) Benim en çok beğendiğim çantaları ve bereleriydi.Normal örgü bere beğendim ve fiyat 25 ti.Gerek yok!Örgüsü basit.Ben annecime örneği gösterir,ördürürüm bir güzel ;)
Collezione da bir şey bulamıyorum ben ya.Öylesine girdik ama bir cüzdan alıp çıktım(Fotoğraftaki)
Clarie's.Bu markaya bayılıyorum.Bir giriyorum içeri zar zor çıkıyorum ona buna bakmaktan:)Çok cici şeyler var.Ve belirli ürünler de %50 %70 e varan indirimler mevcut haberiniz olsun.
Tamam yeter bu kadarrrr:) Çok uzun yazdım bu sefer affedin :D xoxo

Collezione cüzdanım.Fiyat: 15 TL


Deseni almama neden olan.Hemen koydum tabi herşeyimi:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder