24 Mayıs 2016 Salı

Yaza Hazırlanırken Sizi Zayıf Gösterebilecek Giyinme İpuçları

Malum koskocaman bir kış geride kaldı ve hepimizi yaz neşesi sarmaya başladı. Yaz neşesinin yanı sıra kimimizde kışın alınan kilolardan ötürü sevimsiz bir yaz stresi de baş göstermiş durumda. Çünkü bütün kış boyunca, her Pazartesi günü başlayan diyet heyecanı, Çarşamba’yı göremeden pasta börek halini aldı. İşte ben de koca kışımı tıpkı ateşböceği gibi gezip oynayarak, yiyip içerek geçirdiğim için şimdilerde yakınmalarım bütün evi inletmeye başladı bile.
 
Geçtiğimiz hafta bu konuda dertli bir şekilde aynanın karşısında kendimi incelerken internette bir gezintiye çıkayım dedim ve “Yaza Hazırlanırken Sizi Zayıf Gösterebilecek Giyinme İpuçları” infografiği ile karşılaştım. Oldukça renkli ve eğlenceli görsellere sahip olan infografiği incelerken hem çok keyif aldım hem de bilgilendim. Öncelikle her zaman doğru bildiğim şeyi bir kez daha bu sayede tasdiklemiş oldum. Ne mi? Kıyafetlerimi seçerken, koyu renk tercihinde bulunmak! Zaten siyah sever birisi olduğum için bu madde epeyi hoşuma gitti diyebilirim. Ayrıca karışık desenlerden uzak duracağıma söz verdim. Desen demişken, tercihimi boyuna çizgili desenlerden yana kullanabilecekken büyük ve geometrik şekilli desenlerden uzak durmam gerektiğini de bir kez daha anlamış oldum.


Kilolarımın en iyi dostu üst bacaklarımdı. Hep mini eteklerin kalın üst bacaklarımı daha ince gösterdiğini sanırdım. Halbuki bu tamamen benim kurduğum bir hayalden ibaretmiş. Midi ya da uzun etekleri tercih ederek çok daha zayıf gözükebilirmişim. Kaprilerin genelde beni olduğumdan çok daha kilolu gösterdiğini düşünürdüm. Meğer ne çok yanılmışım. Diz altında biten kapri modellerini giyinerek zarif bir görünüm elde edebileceğim artık. Kız kardeşimde biraz göbek fazlalığı bulunduğu için ona göre de şahane fikirler buldum. Robadan etekler ile göbek kapatan kalın kemerler onun için altın değerinde! Göğüsleri büyük olanlar ise, V yakalı bluzlar giyinerek daha ince bir görünüme sahip olabilirmiş.

Elbise giyindiğim zamanlarda, tercihimi iki renkli ve uzun elbiselerden yana kullanmam gerektiğini öğrenince, geçenlerde arkadaşımın bana hediye etmiş olduğu lacivert uzun elbiseyi hemen gardırobumun ön sıralarına koydum. Sürekli pantolon giyinmekten hoşlanan biri olarak ne çok yanlışlar yapıyormuşum. Düşük bel pantolonların beni zayıf gösterdiğini düşünüyordum ama hiçbir şey tahmin ettiğim gibi değilmiş. Yüksek bel pantolonlar, beni çok daha ince bir görünüme sokarmış. Bunu öğrenir öğrenmez hemen bir siyah bir de füme renginde pantolon aldım. Gardırobumdaki en beğendiğim parçalar arasında yer alan bol paça pantolonlar ise beni hem uzun hem de zayıf gösterecekmiş. E daha ne isterim ki?

Artık kim korkar hain kilolardan? Bende bu taktikler olduğu sürece, varsın azıcık fazlam olsun. Her şey kendimi sevmekle başlıyor, bunu biliyorum. Hepsiburada.com’un yeni kategorisi Hepsimoda’ya çok teşekkürler!

1 yorum: