26 Şubat 2016 Cuma

Hamilelik Günlüğüm: 20. HAFTA


Arık eminim. Kızımı hissedebiliyorum. Öyle muhteşem bir his ki! Bu zamana kadar hamilelere hep aynı şeyi sormuşumdur. İçinde bir varlığın olduğunu bilmek, hissetmek, tekme yemek nasıl bir his? Artık az da olsa biliyorum. Çünkü gerçek vurucu tekmelerimize daha çok var:) 

Ama içinizde ki o minik kıpırtıyı hissetmek... İşte herşeyin başlangıcı. Bebeğinizle aranızda ki ik kıvılcım. Sizi sonsuza kadar birbirinize bağlayacak o his... Muhteşem bir şey, tarifi yok.

Bunun dışında bu aralar bebeğimle konuşmaya başladım. Çünkü artık duyabiliyormuş, kulakları gelişmiş. Yalnızken laf atıyorum ona mesela:) Herşeyi sonuna kadar yaşamak istiyorum. Hamileliğin de tadını doyasıya çıkarıyorum. Hiçbir şey olmasa bile, karnınızın büyüdüğünü görmek inanılmaz bir deneyim. Ve görmediğiniz hatta daha hissetmediğiniz birine karşı duyduğunuz o sonsuz sevgi. Herşey o kadar anlatılmaz yaşanır ki... 

Haftaya detaylı ultrason randevumuz var. Merakla bekliyoruz karı koca. Allahın izniyle bunu da bir sorun çıkmadan atlatacağız. Detayları size yazarım ;)

XOXO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder