15 Şubat 2016 Pazartesi

18. - 19. HAFTALAR


18. Haftada 4 lü tarama testi için kontrole gittiğimde doktorum 2li testin sonuçları gayet iyi çıktığı için yapmaya gerek olmadığını söyledi. Ama kan değerlerim düştü mü diye yine bir kan verdim. Ve evet biraz düşük çıktı öncekine göre. 1 ay daha aynı şekilde ilacımı kullanmaya devam edeceğim. Sonra yine düşük çıkarsa ilaç arttırımına gideceğiz. Bunun dışında aldığım vitamin hapı (Vinalacimmunitum) kilo aldırdığı için onu hergün değilde 1 gün aralıkla içmemi önerdi.
 Bu hafta ki muayenem de oldukça verimli geçti benim için. Önceden aklıma gelen soruları not almıştım, unuttum derdi olmadan hepsini sordum ve rahatladım. Bunlar nelerdi ve cevapları ise şöyle:

Ben: Cinsiyet? Kesin kız mı? (Ona göre alışveriş yapıcam da)
Doktorum: Evet o bir kız!

Ben: Şu an kullandığım ilaçları daha ne kadar kullanmam gerek, ayrıca bir ilaç almama gerek var mı? (Kullandıklarım: Gynoferon ve Vinalacimmunitum)
Doktorum: Yukarda açıkladım aslında bunu;)

Ben: 2li tarama testimde bir sorun çıkmamıştı bu 4 lü taramada çıkma ihtimali var mı?
Doktorum: Hayır değerler oldukça iyi, gerek yok.

Ben: Ayrıntılı ultrason ne zaman? Ve kesin gerekli mi?
Doktorum: 2 hafta sonra ve evet gerekli. Bebeğin gelişimi hakkında oldukça bilgi sahibi oluyoruz. Hem bebeği 4 boyutta daha net görme imkanımız var.

Bilgilendim, yeni şeyler öğrendim. Hatta ultrasonda bebeğimi videoya bile aldım. Herşey birer hatıra. Bu yüzden kıymetini bilmek lazım bu anların..

19. haftam ve zaman geçmek bilmiyor. Ayrıntılı ultrasona girip daha net şekilde görmek istiyorum kızımı. Bu arada instagram da modaliza hesabımı sürekli hamilelik ve bebekle ilgili paylaşımlara boğmamak adına yeni bir hesap açtım. @kumsalıngunlugu hesabından siz de bizi takibe alabilirsiniz. Ve evet kızımızın adı kısmetse KUMSAL olacak. Sizinde yıllardır aklınızda olan bir isim var mı, çocuğum olursa adını bu koyacağım dediğiniz bir isim? Benim lise yıllarımdan beri aklımda olan tek isimdi KUMSAL.Nasıl sizce, neler düşünüyorsunuz?


5 yorum:

  1. Ayrıntılı ultrason müthiş bi bulgu ... Gelişimini görmeleri için ayrıca kime benzeyeceği bile az cok belli oluyo ☺️ Ben o kadar bekledim heycanla ama bizim kız Sırtını dönmüştü :) 45 dakika Süren ultrasonda sadece 2 tane yüzünün resmi var o da bi eli yüzünde ☺️ Ondan sonra da hep öyle gitti eller hep yüzünde ve genelde göstermiyor ☺️ Neyse ki kaldı 5 haftamız kavuşucaz 💕 bu arada bana doktorum vitamin i gece yatarken almam gerektiğini söylemişti bu şekilde kilo aldırmaz Demişti istersen bi danış :) ben vitamin içemedim 1 kutu bitirebildim.cok şükür değerlerim güzel ama kan değerlerim de benim de düşme oluyor bahsettiğin kan hapını vermişti doktorum kullananadım bünyemi alt üst etti şimdi minik cam şişelerde Vişne aromalı kam ilacı var onu kullanıyorum sen de içmekte zorlanıyorsan bunu yazmasını isteyebilirsin canım Hoşçakal 💙

    YanıtlaSil
  2. ayyyyyyyyy inanamıyorum benim kızımın adı da KUMSAL 2 yaşına girecek. Adaşı gelecek inş sağlıkla gelsin inşşşş çook sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Her seyden once allah anali babali buyutsun diyorum senin gibi guzel bi kizin olacak insallah ismi simdiden cok yakismis bayildim bebisin ismine! Ne guzel masalah ya kizkardesinler bebekleri de kardes kardes buyuteceksiniz insallah guzel gunlerini gorun hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm çok tşk ederim. Evet kız kardeşimin bebeği ile ikiz gibi büyücekler vala 7 ay olcak araları. O yüzden de çok mutluyum. Yalnız kalmayacak kızım:)

      Sil