16 Mart 2015 Pazartesi

#neselibulusma Sponsorlarımız

 Mutfağın Yıldızı PAKMAYA. Harika bir kutu içinde birbirinden güzel lezzetleriyle bizimle. Ben düğün öncesi bunlarla ne tatlılar yaparım ama. Alıştırma yapmak lazım şimdiden;)Yaptığım herşeyi instagrama koyduğum gibi yaptığım tatlıları da elbette instagram hesabımdan görebilirsiniz;) 

 Makarneks çok seviyorum. Benim favorim peynirli olan kesinlikle. 3 çay bardağı su 1 paket makarneks:) Ve 3 dk. hazır makarna. Kesinlikle büyük kurtarıcı.
Bu modeli yeni çıkmış. Tencere tabak pisletmeden paketin dışında yazan su miktarını içine döküyoruz kapatıyoruz ağzını tekrar ve 5dk içinde hazır. Ben açıkçası bu modeli pek sevemedim. Yine eskiden olduğu gibi tencere de yapılana devam edeceğim.

 Bal seven biri değilim. Olursa yemem demiyorum ama illa bal olmalı kahvaltıda diyenlerden de değilim:) Süzme çam balı diyor ama tadı nasıldır hiç bilmiyorum, tatmadım. Bana nedense her bal aynı gibi gelir. O gurmelik yok bende ayıramam tatları.Teşekkürler Anavarza Bal. Umarım bana balı sevdirebilirsin.

 Plus Canvas ı çok seviyorum ben. Her buluşmamızda sağolsunlar harika tablolarıyla bize destek oluyorlar. Onların sayesinde evimin duvarları hiç bol kalmayacak. Çeyizimin gözdelerinden PlusCanvas. 

 Bebak yüz temizleme jeli ve toniğine bayılarak kullanmıştım. Ama gel gelelim krem ve sütünü hiç sevemedim. Kesinlikle benim kokum değil. Gerçekten beni çok rahatsız eden bir kokusu var. Ama annem! Resmen aşık bunlara. Bu yüzden yine çok sevindi gelen hediyelere. Annem adına teşekkürler Bebak.

 Dermodolin güzel hediyeleri için teşekkürler. Daha önce kullanmadığım ürünleri sayelerinde deneme fırsatı buldum. Vücut bakım şampuanı harika desem! İlk favorim o oldu. El bakım kremide bu kış favorilerimde ilk sırada yer almayı başardı. Diğer ürünlerinide yavaş yavaş kullanıcam ve memnun kaldıkça bloga yazarım zaten;) Teşekkürler.

 Cook artık bir marka zaten. Streç film, alüminyum folyo vs. dendiği zaman akla gelen ilk marka olmak büyük başarı. Hediyeleriniz için teşekkürler COOK

 3M firması kalpli süngerlerle bence buluşmaya katılan herkesin kalbini çaldı. Bunlar nasıl güzel şeyler böyle. Anneme verirmiyim sizce? Tabi ki hayır. Hemen onları da çeyize kaldırdım. Teşekkürler 3M Türkiye

Teşekkürler PAREX

 Sevdiğim bir marka olan Fresh'n Soft teşekkürler.

 Otacının bu şampuanı daha önce hiç dikkatimi çekmemişti. Sayelerinde deneme fırsatı buldum ve bu ara kullandığım şampuan. Nefis kokusu onu kullanmam için tek neden. Teşekkürler OTACI

 Farmona ürünü ile ilk tanışmam  bu el kremi ile olacak. Teşekkürler.


 Bu ürün çok ilginç geldi bana. İlk kez gördüğüm içindir belkide. Güneş yanıkları, burkulma gibi olan bölgelerinize bundan sürdüğünüzde rahatlama hissi veriyormuş. Çok merak ettim bunu. Yazın yandığımda direkt uygulayacağım ürün bu olacak. Teşekkürler coldfresh

 Birdaha ki ay regl dönemimde deneyimleyeceğim bu üründe merak edilenler arasında. İnşallah ağrıyı azaltıyorsunda bundan sonra en sevdiğim hep alacağım ürün sen olursun.
Teşekkürler Rituel de Beaute

Buz kovamız bile var he heyyytt:) Teşekkürler Corona

1 yorum:

  1. bulusmaların etkınlıklerın cııcleırnı keyıfle kullan canım..sevgıler

    YanıtlaSil