12 Mart 2015 Perşembe

İpek, İpelina ?


İpek Pamukları hepimiz biliyoruz. İpelina da bu markaya ait. Genç kızlara hitap eden rengarenk ambalajları ve bildiğimiz ipek kalitesi birarada. #neselibulusma sponsorlarımızdan biri de ipelina idi. Bizlere tüm ürünlerinin olduğu kocaman bir hediye paketi göndermişler.
İpek pamuklarını biliyorum kullanıyorum da ama ipelina markasından, buluşmamıza sponsor olduklarında haberim oldu ve bu yeni marka hakkında ayrıca özel bi yazı hazırlamak istedim. 

Dediğim gibi tam genç kızlara hitap eden bir marka. İsmi ve ürün ambalajlarına bayıldım ben. 
Pamuklar aynı bildiğimiz ipek pamukları. Kaliteden bir ödün verme söz konusu olmamış. Onlar bende hemen sınıfı geçtiler. Bana farklı gelen ürünleri kutuda tekli ambalajlarda olan oje temizleme+makyaj temizleme pedleri oldu. Aynı şekilde yuvarlak kavanozlarda öyle. Biri oje temizleme pedleri diğeri makyaj temizleme. Aynı ürünler ama farklı sunumlarda satışa çıkmış. Kutuda veya kavanozda almak sizin seçiminize bağlı.

Asetonsuz oje temizleme mendillerinin kokusu çok ama çok güzel. Tırnakları beslediği kesin. Çünkü süper nemli bir his bırakıyor tırnaklarda. Tek sevmediğim yanı, ojeyi çıkarırken biraz düşük bir performans göstermesi oldu. Uğraştırdı biraz yani. Diğer alıştığımız asetonlar gibi hemen çıkaramadı.
Makyaj temizleme mendillerinin de boyutları çok küçük. Gözlerinizi temizlersiniz ancak. Ben direkt suratımı silerim diye düşünüyordum ama olcak gibi değil:) Bununda kokusu çok güzel ama boyut ufak. İstediğimi veremedi bana.

 Makyaj düzeltme çubuğu ve kulak çubuğuna söylebileceğim olumsuz birşey yok. Hatta kulak çubuklarının böyle renkli renkli olması acayip hoşuma gitti.


Ve son olarak bidliğimiz İpek pamuklarının fotoğrafını koyuyorum ki karışma olmasın. Aynı marka, aynı kalite.

2 yorum:

  1. Renkleri çok hoş gerçekten :) Ben de bloğuma beklerim canım
    http://makyajligunler.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil