6 Haziran 2014 Cuma

| Nişan |

27 Nisan 2014 te nişanlandım. Şimdi gelelim ayrıntılara. 
Nişanımız aile arasında olacağı için abartıdan uzak durmayı tercih ettim her şey de. 
Evde sıkış tepiş olmasındansa yazlığımızda yapmaya karar verdik. Çok ta güzel oldu açık alanda. Bahçemiz büyük olduğu için sandalye masa kiraladık. Rahat rahat oturdu herkes. O gün şansımıza hava da güzeldi. Her şey istediğim gibiydi yani. Darısı herkesin başına.

Kız isteme ne kadar bunaltıcı olduysa nişan tam tersi harika geçti. Ve biz nişanlandık. 2 yıllık arkadaşım, son 1 yıldır sevgilim ve artık nişanlım Serdar. Nereden nereye diyoruz her konuştuğumuz da. Aşkı uzakta aramak gerekmiyormuş. Biraz etrafımızdakilere bakalım yetermiş oysa ki.


 
Bu da nişan bohçalarımız:) Biz sadece birbirimize birşeyler aldık. İsterseniz bohçalarla ilgili ayrı bir post yapabilirim. Neyi nereden ne kadar aldık gibi?
Yorumlarınızı bekliyorum.

7 yorum:

  1. Canım hayırlı olsun çok ama çok güzel olmuşsun. Allah tamamına erdirsin :)

    YanıtlaSil
  2. Hep mutlu ol fıstık, dileklerin en güzeli seninle olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Çok şirin bir nişan olmuşa benziyor. Çok sıcak bir nişan ortamı varmış, tebrik ederim. İnşallah aynı mutlulukla düğün yazılarını da görürüz burada. Ama o bohçaların içinde ne vardı çok merak ettim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel çok samimi olmuş .Allah daim etsin mutlulugunuzu.Darısı bana :)

    YanıtlaSil
  5. Ayy o nişan bohçası postuna çok ama çok ihtiyacım var :) Neler olmazsa olmaz biliyorum da nereden almalıyım bütçe nedir bir fikrim yok henüz :) İstanbul'da olmama rağmen en azından tercih edilen markalar ve ürünler hakkında bilgim olur :)

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun canım, allah tamamına erdirsin :) bohçalarla ilgili postu merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  7. BOHÇA İÇERİKLERİ İLE İLGİLİ ACİL YAZI BEKLİYORUM TEBRİK EDİYORUM :))

    YanıtlaSil