19 Haziran 2014 Perşembe

Nişan Bohçası

 Merhabalar
Bugün ki konumuz biraz uzunca. Nişan bohçası nişan yapacak tüm çiftlerin aklını kurcalayan geniş çaplı bir mesele. Neler alınır? Ne koymak lazım? Nerelerden alalım? gibi sorularla boğuşur durursunuz. Benim de öyleydi tabi. İnternetten ne araştırmalar yaptım günlerce. Ve oldu bitti bile:) 

Öncelikle şunu söylemeliyim ki çok zevkli. Alışveriş yapmak, istediğinizi aldırmak-almak mükemmel:) Biz nişanlımla baş başa çıktık alışverişe. İlk gün benim alacaklarımı aldık, 2. gün onunkileri aldık ve bitirdik. Ben çabuk beğenen biriyim o da öyle. Bu yüzden pek zorlandığımız söylenemez. Eğlenceli bile diyebilirim;)

İlk fotoğrafta gördüğünüz Orkide yi istedim ben çiçek olarak. Diğerleri hemen solup gidiyor. Orkide çok mantıklı bir seçim. Hem zarif hem dayanaklı. Hala bakıyorum duruyor salonumuzda.
Daha sonra yapay çiçek olarak alttaki güzelleri aldık. Çiçeklerin hepsi İkea dan;) İleride evimi düşünerek renkleri ve çiçeğin cinsini ona göre seçtim. Bu yapay çiçekler canlı gibi. Renkleri mükemmel. Evime çok yakışacak!
Cilt bakım, makyaj alışverişini Watsons tan yaptık. Erkek tarafı gördüğünüz gibi süslemiş paketlemiş. Bize bu şekilde geldiler. Watsons a girdiğimde ihtiyacım olan, kullandığım, merak ettiğim her şeyi aldırdım. İlerisi için yatırım hep bunlar. Elinizi korkak alıştırmayın sakın;)
Bu paketlerin içinde neler var derseniz gördüğünüz gibi. Tamamen size kalmış alacaklarınız. Oje kurutucu spreyden, kuru şampuan a kadar aldım ben.
 
 Fotoğrafta net belli olmasa da bunlarda çantam, ayakkabım ve elbisem. Laciver-krem tonlarında aldım. Fotoğrafta olmayan birde blazer var. Tarzınız neyse onu alın. Kasmayın bence. Nişanlanıcam biraz hanım hanım olayım diye bir şey yok. Kendiniz olun. Başkalarını düşünmeyin. Siz beğendiyseniz tamam;)
Ayakkabı Stradivarius
Çanta Mudo
Elbise Çetin
Blazer Stradivarius

Kayınvalidemin kendi koymuş bu havluları, yanda da azıcık ucundan başörtüleri gözüküyor.
Topuklu ayakkabı haricinde Koton dan bu babetleri aldırdım ben. Normalde ev terliği alınıyormuş ama evde terlik giymediğim için yine kullanmam açısından babet aldık;)

 İç çamaşırana geldiiikk.
Günlük pijama takımımı şort-atlet şeklinde Oysho dan aldım. Dantelli harika birşey.
Siyah saten sabahlık ve içine askılı geceliğim C&A
Bunun yanında 2 tane de sütyen takım aldım.

Benim gelen nişan bohçalarım bu şekilde. Umarım araştırma yapan arkadaşlara yardımcı olabilmişimdir. Merak ettiğiniz bir şeyler varsa yorum bırakmanız yeterli. Elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım;)

Aaa unutmadan bizim yaptığımız erkek bohçasının vermeden önce fotoğraflarını çekmeyi unutmuşum ben:( Ama neler aldık yazıyorum.

Traş seti, parfüm deodarant vs Yves Rovher ve Watsons tan
2 tane gömlek, pantalon, cüzdan-kemer set, boxer, çorap Damat'tan
Polo Tşört
Pijama Takımı Pierre Cardin
Ayakkabı YKM

5 yorum:

  1. herşey çok güzel, allah güle güle kullanmayı nasip etsin canım :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan tatlim, süslemeler cok güzel olmus erkek tarafinin eline saglik :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun mutlu günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Toplamda erkek bohçası için ne kadar harcadığı.

    YanıtlaSil