2 Haziran 2014 Pazartesi

Çeyiz Alışverişim-2

 Çeyiz alışverişimin 2. kısmında yine çok cici şeyler aldım. 
Bunlardan biri Cookplus küçük ev aletleri. Mağazasında bulamadım kalmamıştı. İnternet sitesinden denk getirdim ve kaptım bu ikiliyi.
Tost makinasını 80 
Blender ı 150 liraya aldım. 
(Sitesinde ki fiyatlar yükselmiş:S)
IKEA ya girip boş çıkmak neredeyse imkansız benim için. Peçete ve peçeteliğe ilk görüşte vuruldum. Diğerleride almak istediğim ürünlerdi, aradan çıktı.
Fiyatlarını hatırlamıyorum.

English Home aşıkları el kaldırsın! 
Üstte online olarak yaptığım bir alışveriş var. 
Ekmek sepeti,runner,amerikan servis ve kırlent. Hepsine sadece 40 lira ödedim;)

Alt tarafta da Zafer plaza mağazasından yaptığım bir alışveriş var. Nevresimler %50 indirimliydi. 30 liraya falan denk geldi. Kaçırmak istemedim ve çeyize ekledim. Çiçekli askılar 7 lira, ferforje askı 4 lira.
Bu şirin cupcake kavanozlardan hep almak istiyordum. Migros ta tanesini 11 liraya görünce daha fazla dayanamadım.
 
3 lü baharat takımı kızkardeşimin doğumgünü hediyesi. Çeyizim için bir şeyler al sinyalimi anlayan ve tam da benim zevkim de ihtiyacım olan bu takımı alan kardeşe selamlar. Harikasın;)

Benim çeyiz alışverişim yavaş yavaş devam ediyor. Aldıkça, elimde ürünler biriktikçe yeni postlar gelecek;)
XOXO

7 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım hayırlı olsun şimdiden hepiside çok ciciiiiii çok şık, :*

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim blogger. Umarım çok mutlu olursun, mutlu mutlu günlerde kullanırsın bütün aldıklarını. ^^

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok güzel hayırlı olsun :) bende çeyiz hazırlıyorum banada beklerim http://mutludikim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. ay insan bunları görünce gözü gönlü açılıyor.Allah güzel günlerde kullanmayı nasip etsin canım:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. hepsini güzel günlerde kullan :):) mutlu mesut inşallah. Çok tatlı şeyler almışsın bayıldım:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, hepsi birbirinden güzel ve şirin. Güle güle sağlıklı kullan canım, çok zevkli seçimler yapmışsın.

    YanıtlaSil
  7. hepsi birbirinden güzel tatlım güzel günlerde kullanman dileği ile :)

    YanıtlaSil