17 Haziran 2014 Salı

Instagram Günlükleri #40

Bildiğiniz üzere Gratis Bursa ya açıldı. Bunlar Carrefour AVM den aldıklarım. Zafer plaza ya da açıldı ama küçük pek beğenmedim. Herneyse bunlarda benim ilk gratis alışverişim olarak hafızalarda ki yerini aldı:)

 Yazın favori ojeleri belli oldu. Çok güzeller, çok sevdim!

Mayıs doğumlu Boğa burcu ben 26 yaşına girdim.

 Düğün sezonu açıldı.

 Kızkardeşimin yaptığı waffle. Nefis. Çeyizim için veya ilerde ev hediyesi almak isteyen olursa duyurulur:D Waffle makinası kalp ben.

 Zaman zaman böyle göz makyajları yayımlamayı düşünüyorum instagram da. Bu far da ilk gratis ganimetim olan essence harika bir farı. Sürekli elim bu fara gidiyor. Uygun fiyatıyla bence siz de denemelisiniz;)

 Oriflame The One yeni makyaj koleksiyonu ilk bakışta harika. Kullandıkça deneyimlerim instagram hesabım da olacak. Teşekkürler Oriflame.

 Yeni Veet Naturals hediye sepeti için çok teşekkürler Yöntem PR

Sevdiceğimin hediyesi ayakkabılarım da pek bi havadar yahu:) Dantelin spor şıklığı bu yaz ayaklarımda:)

4 yorum:

  1. Mavişim aman gözlere nazar değmesin .. düğün zamanı gelmiş bilee geçmeden hayırlısıyla bembeyaz görelim seni.

    YanıtlaSil
  2. hepsine ayrı bayıldım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. saçlarının rengi çok güzel hangi boyayla boyuyorsun acaba?? 4. fotodaki saç stilini çok beğendim ve üzerindeki elbiseyse tam halini merak ediyorum :D

    YanıtlaSil