19 Nisan 2013 Cuma

Wag Maşa - Videolu Anlatım


Bu ara youtube videolarına sardım. Ve 2. videom wag maşa üzerine oldu. Çünkü blog da en çok okunan  ve en çok mail aldığım  konuydu kendisi. Detaylı anlatımlı bir video çekmeden olmazdı. Ve elimden geldiğince yaptım  birşeyler. Yoksa hala alışamadım tek başına kameraya bakıp konuşmaya:) Bunu ustalıkla yapanları tekrar tekrar tebrik ediyorum. Zor iş vesselam.
Bende azıcık ucundan falan yapıyorum galiba ki gelen yorumlarınızdan bunu anladım. İlk videom daki eleştrileriniz işe yaradı mesela ellerimde oynamadım bu video da:D Böyle böyle düzelicek herşey ben inanıyorum. Yine bu videomla ilgili önerilerinizi, eleştirilerinizi yazmaktan çekinmeyin 
lütfen.


XOXO

10 yorum:

  1. çok güzel bir video olmuş. saçların da ayrı bi güzel. sanırım ben kullanamam. saçlarım dalgalı-kıvırcık olduğundan yapsam bile dipleri tuhaf durur diye düşünüyorum.
    saç abkımı ile ilgili bilgi vermelisin bence:) çok sağlıklı gözüküyor saçların

    YanıtlaSil
  2. Videoyu mobil olarak kullanılabilecek şekilde ayarlamadığınız için iPad den izleyemiyorum maalesef ;(((

    YanıtlaSil
  3. Ben anlatımına bayıldım. Bence saçların da çok güzel olmuş. Bu maşayı ilk senin bloğunda gördüm merak ettim şimdi. bloğunu takipteyim bu ara da :)

    bana da beklerim :) http://busragelininhikayesi.blogspot.com/



    YanıtlaSil
  4. BEn yapmaya başlarken çok ısınamadım ama bittiğinde saçların halini çok sevdim benim zaten dalgalı olduğu için çok ihtiyaç duycağımı zannetmiyorum ama düz saçlılar için çok iyi bir maşa bence. Ayrıca videoda anlatımında çok tatlı:) çok yazdım biliyorum ama son olarak o muhteşem gözlerini daha çok ortaya çıkardığı için koyu renk saçlarını daha çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modanın güneşi canım tşkler güzel yorumun için. Bende de senin gibi saç olsa bende kullanmam wag ve diğer maşa çeşitlerini tabi ki. Nazar değmesinn muahh:*

      Sil
  5. Canım saç rengini hangi boyayla elde ediyorsun ? balyaj falan yok değil mi hazır boya kullanıyorsun sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok cnm balyaj düz boya. diplerden cıktıkça kendim boyuyorum bazen sadece dipleri bazen tümünü renk açılsın daha da diye. kullandığım belli bir marka veya numara yok. bakıyorum sarının değişik tonlarından markalarından alıp boyuyorum öyle

      Sil
  6. Great tip
    http://aeroplaneandapparel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir anlatım olmuş...Saçlara değişik bir hava katıyor çok sevdim makineyi..sevgiler

    YanıtlaSil