29 Nisan 2013 Pazartesi

PASTEL Metallic Mono Eyeshadow

PASTEL in harika gözfarıyla tanışın!
Sizde gözlerinizde farklılık yaratmak dikkat çekmek istiyorsanız eğer Pastel Metalic Mono Eyeshadow tam sizlik.
Kalıcı yapısı, kolay uygulaması ile benim favorilerim arasına girdi bile. 
Özellikle göz pınarlarıma uyguluyorum ki göze bir canlılık ve ışıltı katsın diye. Nasıl kullanacağınız size kalmış. Ben çok sevdim. Tavsiye ederim rahatlıkla. 
Fiyatı da tam net hatırlamıyorum ama 10 TL gibi bir tutar olması lazım.
Pastel kalitesi ve şık ambalajına göre bence harika;)
Uygulama fırçası ve aynası ile yanınızdan ayıramayacağınız harika bir ürün.
 PASTEL METALLIC MONO EYESHADOW






2 yorum:

  1. morunu almıştım seneler önce, far insanı olsaydım hemen bitmişti lakin çok güzel :)


    www.kontesce.com

    YanıtlaSil
  2. pastel farlar mac kaletitesinde , pigmentasyonu ve kalıcılıkları çok iyidir.. Bilmem nekadar doğru ama bir satıcı bayan söylemişti mac in alt firmasıymış pastel..

    YanıtlaSil