12 Nisan 2013 Cuma

İlk videom yayında!

Twitterda yapıcam yapıcam kısa zamanda video çekicem dedim ve sonunda!
Saç uçlarımı nasıl pembe yapıyorum bunu anlattım ve daha bir sürü şey saçmaladım galiba:D
İlk video heyecanı. Tek başına konuşmak bir aygıta karşı cidden garipti. Ama sevdim ben bu işi. Sizde severseniz bundan sonra daha çok video ile karşınızda olabilirim.
Olumlu olumsuz eleştirilerinizi bekliyorum. Ben birçok söze ve harakete takıldım ama sizde söyleyin ki sonra ki videolarda yapmayım:)
Görüşmek üzere
XOXO

12 yorum:

  1. bence gayet hoş benden daha iyi olduğun kesin kıskandım hatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç kıskanma bence sende gayet iyisindir:**

      Sil
  2. Çok güzel olmuş videon cnm doğal olmuş yani :) hem ilk videonun günahı olmazmış ;)

    YanıtlaSil
  3. Bebeğim harika olmuş bayıldım :) Daha çok çek video :) Bu sayede bende hasret gideriyorum seninle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben görmüyorum seni o nasıl olacak. Beni de düşün gellll sen en iyisi

      Sil
  4. süpersin cicim dediğin gibi arka fonda bir müzik olsa ve şu parmaklarınla oynamasan dahamı iyiydi ne:) illa bakterilik yapacağım ya sussam olmasss:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hayatım bir dahakine onlara dikkat edicem bende farkındayım şşşttt çaktırma:D

      Sil