25 Nisan 2013 Perşembe

AVON Perfect Kiss / Peach Peck

Severek kullandığım bir ruj dan bahsetmek istiyorum size. Avon Perfect Kiss serisinin güzelliğini bilmeyen yoktur herhalde. Birbirinden güzel renkleri, kokuları, duruşu ile gönlümü kazanan bir seri oldu. Bende olan rujlarından Peach Peck ide yakından sizinde tanımanızı istedim.

Miss kokulu yumuşak sürüşü olan bir ruj. Renk ne çok açık ne çok koyu. Normalde açık renk rujları tercih etmem bu yüzden bu ruj bu konuda bir ilk. Benim gibi kırmızı, bordo delisine kendini sevdirmeyi başardı. Bence Avonun yaptığı en güzel serinin en'lerinden biri.


8 yorum:

  1. Merhaba ben rujun kaliciligini soracaktim, malesef yüzümde makyaj hic kalmiyor rujlar arasindan tavsiye edebilecegin kalici bir riuj var mi? Simdiden tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kalıcık konusunda en kalıcı ruj bile bana dayanamaz herhalde:) Açık renkli bir ruj oldugu için çok fazla olduğunu söyleyemem kalıcılığını. Bence koyu renk rujlar daha kalıcı oluyor.

      Sil
  2. WOW ÇOK HOŞ OLMUŞSUN..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Sanırım yorumum gelmedi saçma biiler çıktı dimi Özlemim? Ipadden gitmedi onca güzel yorumum yaaa:(( ruj kırmızı gibi görünsede açık renk olmasını aevdim. Ben bu tonları kullanırım genelde çünkü kırmızı ruj sevsemde yakıştıramıyorum kendime. Dudaklarım ince kırmızı ile iyice ince oluyor da:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) tabi cnm herkesin seçimleri farklı kime ne yakışıyosa, ne ile mutluysa o. ben koyulardanım:D

      Sil
  4. Bu ruju satın alan iki arkadaşımda görmüştüm.Çok güzeldi gerçekten.

    YanıtlaSil
  5. Avon'un rujlarini seviyorum ama bende cok kalicilik gostermiyorlar ne yazikki :/

    Bizede bekleriz :)

    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. nice pink tint the lipstick creates on your lips :)
    would you like to follow each other on bloglovin'!
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    YanıtlaSil