1 Kasım 2012 Perşembe

Pink Hair















Pembe saça oldukça merakım vardı fakat yaptırma cesareti hiç bir zaman bulamadım. Bende o zaman teknolojinin nimetlerinden faydalanayım diyerek photoshop ta kendimi pembiş hale getirdim. Nasıl durduğunu gördüm, hevesimi aldım yetti bana. Çünkü gerçekte böyle saçlarla gezemem ben:) Gelen yorumlar da çok güzeldi, bende beğendim ama iş gerçek dünya ya döndüğü zaman çok çok cesur olmak gerekir. Bunu da göze alamadım. Bu kadar dikkat çekmeye gerek yok diye düşünüyorum.

20 yorum:

  1. bence çok muhteşem olmuş...ilerde istersen kesinlikle düşünme canım :)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldııım ! 5 dk durma yerinde diye seni düğün günü gazlıcaaam sakın gelmemezlik yapma :))) Bu kadar mı yakışır arkadaş :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa gelmez olurmuyum Bursa da nimomun düğünü oluyor ve ben gelmemezlik yaparmıyımm yahu orda olucamm:*

      Sil
  3. waaawwww wwwaawwww... Saça gel..:)) arkadaş ne güzel olmuş yaa çok çok yakışmış.. Bence şu geçici boyalar varya onlarla mutlaka denemelisin gerçekten çok yakışmış.. tütü tü Allah nazarlardan korusun..:)) Ayrıca photoshop daki bu başarınıda kesinlikle tebrik ediyorum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :***** Sağol cnmmm evet geçici boyalarla denenebilir aslında;) nerde satılıyor acaba ben bi araştirim:D

      Sil
  4. ayy yerim seni çok tatlı olmuş gerçekten çok yakışmış ama bencede okadar cesur olmamakla doğru kararıda vermişsin ;)

    YanıtlaSil
  5. bi adres biliyorum bu tarz boyalar ve saç aksesuarları ama şuan aklıma gelmiyor yarın detaylı bakar sana yazarım belki ilgini çekcek bişeyler bulabilirsin..

    YanıtlaSil
  6. çok yakışmış foto da güzel çıkmış

    YanıtlaSil
  7. Çokta güzel olmuş hemen yaptırmalısın :)

    YanıtlaSil
  8. bencede denenmeli yagu cok begendım ben :)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Fakat? Gerçek sandım ve çoook beğendim diye yorum yapmaya atlayacaktım ki photoshopmuss.. Bence bir dakika bile durma ya ne kaybedersin ki süper olmuş böyle:)

    http://ciplakkralice.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. inanılmaz yakışmış, özellikle o mavi gözlerle süper olmuş ;)

    YanıtlaSil
  11. bence hazır yaş için uygun bi renkken hemen denemelisin.. yakışmış..

    YanıtlaSil
  12. Herkese yakismaz sana gercekten cok yakismiis ve cool durmus ! bence bi deneyebilirsin :)


    Mirel

    YanıtlaSil
  13. Evet Türkiye'de pek gitmez ama Amerika'da falan moda bütün ünlüler yaptırıyor hevesin varsa orada rahat rahat yaptırabilirsin karışan da olmaz :)

    YanıtlaSil
  14. tatlim çoook yakışmış ) hangi photoshop programını kullandın merak ettim :)

    YanıtlaSil