9 Kasım 2012 Cuma

eBay: Ne Aldım?

 Yeni telefon kılıfım ile bundan böyle bayağı dikkat çekicez gibi:)
Yüzük çok güzel değil mi ama?
Bileklik yapma çalışmalarına başlasam iyi olacak.
Pradanın bu model güneş gözlüğü bu yaz çok modaydı bildiğiniz gibi. Bende çok beğeniyordum. Ama bir gözlük için o kadar yüksek fiyat vermeye gerek görmüyorum. Sonunda eBay imdadıma yetişti ve aldım.
 eBay siparişlerimin hepsini ayrı satıcılardan almama rağmen hepsi bir anda ve çabucak geldiler. Yaklaşık olarak 15 günde elimde oldular. Mesela bileklik siparişlerim vardı ama 1 ayı geçti hala gelmeyince geri ödeme istedim ve yapıldı. Sanırım şanslıyım sorun çıkarmayan satıcılara denk geliyorum. Bu sefer ki satıcılarım ise şöyle:




  

9 yorum:

  1. ayy benim telefonumda galaxy ace ve tesadüfe bak ki şuan ebay'de ne var ne yok diye bakınıyodum çok güzell oldu buu bayıldım kılıfaa :) güle güle kullan hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. canım aldıklarının hepsi süper özellikle tel kılıfın güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. Telefon kılıfının tatlılığını yerim!

    YanıtlaSil
  4. Senden bir isteğim var ben lise 4 öğrencisiyim senin kombinlerini çok seviyorum, böyle lakosun, gömleğin üstüne giymelik kazak modelleri falan paylaşırsan gerçekten çook mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  5. Bir sorum olacak. Ben hiç ebaydan alisveris yapmadim.ama urunlerine bakiyorum ozellikle telefon.kiliflari cok dikkatimi cekiyor. Ama siparis verdigim zaman gumrege takilir mi diye dusunuyorum.hep gumruge takilmamasi icin en az ya da en fazla kac liralik.alisveris yapmam lazim? Simdiden tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefon kılıfları harika cidden! Gümrüğe takılma olmuyor hiç başıma gelmedi. Alışveriş tutarınıda en fazla 100 olsun. tam net değer nedir bilmiyorum ama abartma;

      Sil
  6. Dolar cinsinden mi 100 peki :)

    YanıtlaSil
  7. 75-100 euro olarak biliyorum ben araştır internette iyice bence.

    YanıtlaSil
  8. Tamam teşekkür ederim tekrardan :)

    YanıtlaSil