13 Kasım 2012 Salı

Kombin Dosyası: Kazak

vbfgrthe
Uzun zamandır yapmadığım kombin dosyalarına geri dönüşü mevsime uygun olarak kazaklar ile açıyorummmm;)
Bu yıl da kazakların çekiciliği tartışılmaz. Özellikle salaşlar benim favorim. Bunun yanı sıra hayvan figürleri veya resimleri olanlar da oldukça moda.
  


gd
Sezonun tartışılmaz en çekici rengi bordo. Bordo bir kazak ile yapılacak o kadar çok kombin var ki. Ama ona en çok yakışan tabi ki krem rengi. Bunun dışında gri ve camel da kazak kombinlerinizde harika duracak bi renk olabilir.

vc


vvv
İster sneaker ister yağmur botu. Kazaklar herşekilde her kombine uyum sağlıyor. Küçük detaylarla her tarza bürünebilmeniz mümkün;)



vv


v
Pekiiii bu dediğimiz kazakları nerelerden bulabiliriz?
Benim gezip dolaştığım kadarıyla şu sıra Pull&Bear ve Mango da harika modeller mevcut. Bunun yanısıra Bershka, Stradivarius, Koton, Batik, Zara gibi birçok marka da kazak çeşitleri ile sizlerle...
Bir daha ki kombin dosyası acaba ne hakkında olacak dersiniz?
Beklemede kalın lütfen...:*

Please wait...:))

6 yorum:

  1. Tayt-kazak
    Pantolon-kazak ve yağmur botları benimde favorilerim bu kış bunlar olacak :) etrafta pantolondan,elbiseden çok, süper kazaklar var bu yıl görsellerde kiler süpermiş ama :)

    YanıtlaSil
  2. luanb grip olduğum için hemen bir kazak giyip ona sarınmak istedim:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. İkinci kombindeki kazağa bayıldım ama ben

    YanıtlaSil
  4. kombinler şahane, ama en çok gözüme çarpan leopar kazak oldu..

    bana da beklerim http://yelizligunler.blogspot.com/ :)

    YanıtlaSil
  5. Bordo ve leopar olanı cok begendim. Artık bende sıkı bir takipçinim:) Banada beklerim.

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil