15 Kasım 2012 Perşembe

Garnier 3'ü 1 Arada

Benim her akşam yüzümü temizlediğim, sık sık peeling yaptığım ve maske olarak kullandığım tek ürün budur. Keşfettiğimden bu yana sanırım 4-5 tane tüketmişimdir. Herşeyi birarada bulunduran bu ürünü bulmuşum kaçırır mıyım? Sizde kaçırmayın.. Kesinlikle TAVSİYEMdir.

  • Karma ve yağlı cilde sahipseniz ve yağlanma, parlama, siyah nokta gibi cilt problemleriniz varsa 3’ü 1 Arada tam size göre!
 3 Ürün kullanmak yerine tek çözüm! 
  • Her gün temizleyici ile gözeneklerinizi arındırmak!  
  • Haftada 2 gün peeling ile siyah noktalarınızdan kurtulmak!
  • Haftada bir gün maske yaparak, mat bir görünüme kavuşmak MÜMKÜN. 

CİLDİNİZ EN İYİSİNİ HAK EDİYOR

Cilt bakımınız için artık  zamanınızı ve paranızı boşa harcamanıza gerek yok.

Garnier cilt temizleyicisi  ile 3 ayrı  ürünü tek pakette sunarak cilt bakımı için  hayatınıza büyük kolaylık getiriyor. Karma ve yağlı cilt tipine sahip olan herkes, parlama ve siyah nokta, gibi cilt problemlerine karşı üstelik  hergün,  temizleyici özelliği  ile gözenekleri arındırabileceksiniz. Haftada 2 gün “peeling” özelliği  ile siyah noktalardan arınacak ve haftada bir gün maske  yaparak mat bir görünüme kavuşacaksınız.

Garnier 3’ü 1 arada temizleyiciyi kullandıktan sonra başka hiç bir ürüne ihtiyaç duymayacaksınız. 


Detaylı Bilgi için : info@yontempr.com/(0212)2155850

2 yorum:

  1. İlk kullandığımda bende çok sivilce yapmıştı, bir köşeye fırlattım tabi sonra aradan biraz zaman geçti tekrar başladım kullanmaya ve farkettim ki yoğun yapısı dolayısıyla kolay durulanmayan bir özelliğe sahip, şimdi çok memnunum, 3. kutuyu yarıladım bile :)

    YanıtlaSil
  2. tam cilt tipime uygun, benim için mükemmel bir ürün..
    uygulamadan sonraki ferahlatan hissi seviyorum..yağlı ve karma ciltlere şiddetle tavsiye ederim

    YanıtlaSil