15 Ağustos 2012 Çarşamba

Modaliza - Fashionista Buluşması



Ve Ezgi ile buluşma fotolarını paylaşmanın zamanı geldi;)
Bursa da ne yazık ki pek blogger olmadığı ve görüşme şansı bulamadığım için bu benim ilk blogger görüşmem oldu. Ezgi ile uzun zamandır konuşuyorduk o yüzden gayet tanıyormuşçasına gittim ve kendim gibi sıcakkanlı birini gördüğümde kaynaşmamız pekde zor olmadı. Daha önce paylaştığım Katık Anne Mutfağı, Ezginin annesinin yeri olduğu için iftarımızı orda yaptık.O nefis mantıdan tekrar yemek için en kısa sürede biz yine katık annede oluruz, o kesin. Diğer ev yemeklerini denememek olmaz tabi. Ezginin annesi adaşım Özlem teyzeden de Ezgi gittiğinde de mutlaka gel sözününde duydum ya beni oradan çıkaramazsınız artık:))

 Emel-Ezgi-Zeynep

Facebook ve twitter da yazmıştım o akşam biz katık annedeyiz gelmek isteyenleri bekleriz diye. Bu çağrıma takipçilerimden biri Zeynep ve sevgilisi Hasan cevap verdi. Ve iyi ki de geldiler. Hepimiz bırbır konuşmaktan zamanın nasıl geçtiğini anlamadık bile. Bu arada Zeynepçiminde kafasında bir blog fikri var hadi bakalım;)

Şimdi geçen o güzel akşama bakıyorum da iyi ki Ezgi yi ve Zeynep i tanımışım. Belirli bir yaştan sonra arkadaşlıklar zor kazanılır derler ama yok öyle değil o işte. Ben çok güzel 2 yeni dost kazandım. Konuştuğumuz gibi en kısa zamanda tekrar kızlarrrrrrrrrrrrrrrrr ♥ ♥ ♥ ♥ 

9 yorum:

  1. Canıııım :) Aynı şeyler senin içinde geçerli :) Bende iyiki tanımışım senii :)

    YanıtlaSil
  2. Ayyy cok mutlu oldum ben simdi ben de sizi cok sevdim kizlar iyiki tanistik gercekten yillardir tanisiyor gibiyiz hep boyle guzel sohbet dolu zamanlarimiz olsun insallah��

    YanıtlaSil
  3. :) ne güzel bizler cok severız blogger bulusmasını zaten cok da guzel olmus

    YanıtlaSil
  4. Bayilirim blogger bulusmalarina....harikasiniz...

    YanıtlaSil
  5. mh, really nice food. the dinner looks really delicious!
    nice pictures.
    lovely greets
    maren anita

    Can I invite you to my GIVEAWAY ???:

    *dogeared heart necklace*

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    YanıtlaSil
  6. ne guzel bayılıyorum zaten bulusmalaraa aumarım dostlugunuz daım olur

    YanıtlaSil
  7. harika görünüyorsunuz
    ii bayramlar

    YanıtlaSil