29 Ağustos 2012 Çarşamba

Kamuflaj Aşkına

Twitterdan geçtiğimiz hafta pembe blazer mi yoksa kamuflaj mı diyerek önerilerinizi almıştım hatta post bile düzenlemiştim bununla ilgili. Gelen oy çokluğu ve tabi benim içimin en yattığını aldım sonunda;)
Aslında günler öncesinden aldım fakat bilgisayarım bozulduğu için yeni yazı giremiyorum:(( Şimdi bile kuzenimden ödünç aldığım bilgisayar  ile yazabiliyorum. Maalesef bu süreç bir süre daha pc-im düzelene kadar devam edecek. Ben yine de twitter ve instagramda oldukça aktifim. Oradan takibe alabilirsiniz.
@modaliza olarak ben oralardayım;) XOXO

8 yorum:

  1. Ne kadar doğru bir seçim bebiş güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan ,güzel bir tasarım...sevgiler

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan cnm..cok şık!!

    YanıtlaSil
  4. cok hos duruyor
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  5. Love this shirt!! Zara really has so many beautiful pieces right now!!:)

    Stop by some time:)

    xxx

    Mia's Little Corner

    YanıtlaSil
  6. bundan bende istyrm elnzde vrmı ?

    YanıtlaSil