6 Ağustos 2012 Pazartesi

Kate Moss for MANGO




Kate Moss ve Mango beraberliği 2012 sonbahar sezonunda da sürüyor. Yazın son ayına girdiğimiz bugünlerde markalar artık sonbahar/kış koleksiyonlarını sunmaya başladılar bile. Mango nun 2012 sonbahar sezonuna baktığımızda görüyorum ki hala blazer modası devam ediyor. En sevindiğim şeylerden biri bu oldu herhalde. Giyemedim ya birkaç aydır nasıl özledim blazerlarımı. Gelecek sezonda bu trendin devam etmesi oldukça mutlu etti beni. Dolabıma yeni sezondan yeni ciciler gelecek gibi duruyor;)



Şu çirkin ayakkabılara da laf atmadan geçemiycem ama. Nedir onlar öylee. Ve her fotoğrafta, her kombinde o çirkin ayakkabılar kullanılmış. Buna bir anlam veremedim ve hiçççç sevmedim:/

3 yorum:

  1. nefret ettim ayakkabılardan :(

    YanıtlaSil
  2. ayakkabıları ben de hıccc sevmedim:( eskiden surekli mango giyerdim ama son bikac sezondur nedense pek hosuma giden parça bulamıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen hayatım bende mangodan en son ne zaman birşey aldım hatırlamıyorum

      Sil