30 Ağustos 2012 Perşembe

MAXKİTAP


Ben maxkitabı keşfettim, şimdi sıra sizde. Sorunsuz, uygun fiyata istediğim her kitabı  bulabildiğim bir site. Bundan böyle de kitap alışverişlerimi yapacağım tek site olma yolunda. İster kapıda ödeme, ister kredi kartı veya paypal seçenekleri ile de oldukça güvenilir. Yerli, yabancı birçok yazarın bütün kitapları birkaç tık ile kapınızda.. Ben maxkitabı çok sevdim ve size de kesinlikle tavsiyemdir.
Üstte gördüğünüz resim ilk siparişimdi ve ertesi gün elime ulaşmıştı. Alt resimde 2. siparişim. Bazı kitapların tedarik edilme süresi olmuştu fakat yinede en geç 4 gün içinde bendeydi.
 
Maxkitap için TIK TIK
 
2. alışverişim

5 yorum:

  1. ooo tam aradıgım site hem de fiyatlar uygun mu ne:)

    YanıtlaSil
  2. aynen! ben de yeni keşfettim, daha alışveriş yapamadım ama senin 1. fotoya bi de falan filan la, aykut oğut'un kitabını ekle tamamdırr :))
    http://detailsbyenda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. aaa 4 gün çok da uygun bi, zaman zevkle oku :)



    begumygaci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. D&R'ın sitesine de bakmalısın canım orası da çok güzel indirimler yapıyor ve 2 gün gibi kısa bir zamanda elinde oluyor! :)

    YanıtlaSil