9 Ağustos 2011 Salı

Yeni saç rengim


Twitter dan takip te olanlar bilir saç rengimi değiştirdiğimi...Fakat bunu post la duyurabilmek için ancak vakit buldumm.Gerçi daha 3-4 gün falan oldu sarıdan vazgeçeli..Ani bir kararla nolduysa bana artık birden kumrallık mı esmerlik mi neyse ne dönüş yapıverdim..Ve hala pişman değilim:D Çevremden gelen yorumlar oldukçaaa gaz verici çünkü:))

 Bilmiyorum siz nasıl bulacaksınız? Yorumlarınızı bekliyorum ona göreee..;)xoxo





Saç rengimi merak edenler olursa diye yazıyorum:) Koleston Koyu Kahve..Ve bizzat kendi saçımı tek başımaaa kendim boyadım hayatımda ilk kez:)) Zor oldu ama oldu.Sarıyı kapatması için siyah seçmek istemediğim için koyu kahve seçtim rengi.Ve kapamadı bile.Yıkadıkça hala akıyor, birkaç hafta sonra tekrar üstüne boya geçmem gerekecek.O zaman daha doğal bir kahvee yapmayı düşünüyorum,bu çok koyu geldi şu an için bana..Eee birden sarıdan kapkara oluverdim kolay değill aaa dostlaar:)

58 yorum:

  1. sarıdan sonra aynadaki süretin yabancı gelmiştir ama çok yakışmış bayıldım allahım nazarlardan korusuuun tütütüü:)

    YanıtlaSil
  2. ten rengine çok gitmiş ve bence çok güzel olmuş :)

    http://www.edankb.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. hiiii büyük cesaret doğrusu bu kadar koyu bir renge boyatmakk, ama yakışmış gözler maviş maviş ortaya çıkmışşş... :)

    http://efsundogan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. çoook güzel olmuş tabikide biliyordum biliyordummmm =)))
    artık sarı kafam esmer kafam olmuş ama güzel gözleri iyice ortaya çıkmış başkalarını bilmem ama ben çok sevdim bende önceden sarışındım şimdi özüme dönüp kara hatun oldum görüceksinki dip boya sorunu ,ay rengin soldu,ay klordan yeşil oldu gibi dertler olmadan hayat çok daha güzel mucxxxxxx

    YanıtlaSil
  5. gayet güzel olmuş.gözlerini ön plana çıkarmış saç rendin gözler güzel yüz güzel gayet güzel ben çok beğendim güle güle kullan saç rengini=))

    http://ladygirl-sunshine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. eski hali bilmiyorum ama bu kesinlikle tenin ve gözlerinle cuk oturmus :)

    YanıtlaSil
  7. Ahahaah işte bu 5 yaş küçüldün :))
    bende sarıdan koyuya geçtim ama bnm saçlarım koyu rengi virüs spam olarak algıladıgından hemen akıtıp tekrar sarı oluveriyor :D bence tekrar boyama derim o sarı ışıltılar güzel durucak !!!
    nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. özlemcim bayıldım yeni saç rengine bitanem:) Gözlerinin güzelliği ortaya çıkmış:))

    http://ennstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. çok doğru bir karar bu renk!

    hoş yakışmış şekerim.

    YanıtlaSil
  10. Böyle daha güzel olmuş :):) Sarı zor bir renktir..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. canım ben sana sarı saçı yakıştırıyordum ama kullanması zor ve saçı yıpratıyor.yeni saç renginde sana yakışmış dediğin gibi yıkayıp biraz kahveye döndükten sonra daha da hoş duracaktır,gözlerin ön plana çıkmış bu renk ile birden koyu renge geçtiğin için yavaş yavaş alışıcaksın tabii yeni renge :))

    YanıtlaSil
  12. woow. kesinlikle çok güzel olmşsun eskiye nazaran daha gizemli.. güle güle kullan saçlaını canmm

    YanıtlaSil
  13. ben çok beğendim renkli gözlülere koyu renkleri daha çok yakıştırıyorum güle güle kullaan =)

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş canım çok yakışmış sana bu renk

    YanıtlaSil
  15. doğallık herzaman hoş olmuştur . bence mükemmel olmuş gözlerin daha bir ön plana çıkmış güle güle kullan

    YanıtlaSil
  16. renk çok hoş görünüyor, doğal:) benim de saçlarım bir zamanlar kahverengiydi,biraz uzar uzamaz tekrar döneceğim ama korkuyorum da boyalar saçıma zarar verecek diye :s

    YanıtlaSil
  17. ayyy canım ya bi değişik geldin bana bambaşka biri olmuşsun :)) çok yakışmış büyük cesaret valla ben 5 yıldır fındık kabuğu kullanıyorum sanırım bi 50 yıl daha kullanırım :)

    YanıtlaSil
  18. canımmm süper olmuş,bence kesinlikle bu renkde kalmalısın,gözlerin boncuk gibi ortaya çıkmış,nazarlar değmesin inşallahhh

    YanıtlaSil
  19. Kötü olmamış ama benim şahsi fikrim kesinlikle sana sarı, sarı, sarııııııı çok yakışıyor.Neysae biraz kullan böyle sonra yine sarı yap ama tamamm mı şekercim.öptüm.

    YanıtlaSil
  20. Birkaç sarı diyen ve diğer herkes esmerden yana...çok tşklerrr yavaş yavaş alışıyorum bende bu güzel yorumlarınızdan sonra da iyice sevmeye başladım zaten...yorum yapan herkese kocamannn öpücüklerrr:*

    YanıtlaSil
  21. Merhaba, bloğunuz çok hoş, ben de sizi kendi bloğuma beklerim.
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  22. gözler ortaya çıkmış,çok beğendim. bi ben de el atabilsem saçlarıma süper olucakkkk

    YanıtlaSil
  23. ben sizi ilk defa görüyorum.blog uda şöööyle bir inceledim.siz de blog da çok hoş ve bence kesinlikle koyu saç .çok ama çok yakışmış ve daha küçük göstermiş.güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  24. Selamlar...Saç renginden önce ilk önce gözleriniz dikkat çekiyor :)Allah nazarlardan korusun..Sarı saçlı halinizde güzel ama bu şekilde daha bakımlı ve doğal gözüküyor..Blogunuzu birazcık gezdim takipteyim :)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Bence de koyu renk daha iyi ve daha doğal ben de sarışındım ve birden böyle ani karar verip dönüş yaptım sıcak kahveler boyarsan gözün daha çabuk alışır;)

    YanıtlaSil
  26. çok yakışmış,ya aslında birkaç kere saçlarını koyuya boyat diye önericektim ama sonra zevkine karışmak gibi olur diye vazgeçtim:D böyle çok güzel olmuş:D:D

    YanıtlaSil
  27. luzumsuzisleruzmani deseymişsinn keşke bak herkes çok beğendi;)

    bloguma yeni katılann arkadaşlar hepiniz hoşgeldiniz,güzel yorumlarınız için çokkk tşkler.

    YanıtlaSil
  28. kesinlikle muhteşem :)

    http://portakalliseker.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. Çok güzel olmuş :) Ben blogger'ların arasına yeni katıldım.Eskiden saç renginiz nasıldı bilmiyorum ama bu gerçekten çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  30. You look so pretty!
    I follow you :)
    kisses!

    YanıtlaSil
  31. Sarı çok daha fazla yakışıyorduu bence dön sarıyaa

    YanıtlaSil
  32. bu guzel gozlere o koyu renk sac cok guzel yakismis. ee ne derler guzele ne yakismaz!!!! guzel kizim

    YanıtlaSil
  33. cute pics....i follow you hope you follow back^^

    http://yeahhrangers.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  34. bence kesinlikle cok yakısmıs, gözlerinin rengi ortaya cıkmıs. güle güle kullan cicim, dogallıgın tadı da bi baska oluyo yauu ^.^

    YanıtlaSil
  35. vayyy vayyy özlemimmm super sexi bir hatun olmuşsun sen yaaa,yuuhhhh vallaa nazar değmesin tütütüüü:))amanıınn çok begendiimmmm,gözler nasıl çıkmış ortayaaa:)

    YanıtlaSil
  36. Özgemmm fıstıgım çok sağol yorumun için..muah:*

    YanıtlaSil
  37. bencede bu saç rengi 10 numara olmuş canım ,gözlerin ortaya çıkmış süper olmuşsun :))

    YanıtlaSil
  38. canım seni de mimledim bloguma bakarsan sevinirim...


    http://ladygirl-sunshine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  39. wooww çok yakışmış!
    ilk fotoğraf inanılmaz güzel ;)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  40. cok yakismis, gozlerle SUPER
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  41. bence sarıdan daha güzel yakışmış.

    YanıtlaSil
  42. saçlar bence çok yakışmış, sarı halini bilmediğim için eski postlarına baktım, böyle 10 numara olmuşsun! :)

    takipteyim ;)


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  43. Merhaba ben henüz yeni takip etmeye başladım seni ama sarı haline de baktım bu haline de ikisi de çok hoş ama bu hali yaşını küçültmüş (-:

    YanıtlaSil
  44. evy,PD ve diğerleri sağolun kızlarr

    tükancı tşklerrrrrrrrrrr

    wear cımm sağol tatlım bnm :*

    nursima bencede bu daha ii oldu;)

    YanıtlaSil
  45. ayyyyy keskee akmasaaa ben bayıldm bittim buara bnde kumral sac rengime dönmeyi düşünüodumki asırı bi motive ettin beni cnmmm ;)

    YanıtlaSil
  46. ayşenurcum boyat gitsin tatlım vala baştan garip geldi ama alıştım ve cok da begeniyorum şuan.dediğin gibir renk akıyo ama olsun üstüne bir boya daha tamamdır.şimdi bekliyorum daha aksın gitsin diee sonra yine boyucam

    YanıtlaSil
  47. Saç rengin çok yakışmış, beyaz ten ve mavi gözlerle harika olmuş canım :)


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  48. Sayfana bayildimmmm !
    Muhtesemmmm :)

    http://perles-bleu.blogspot.com/
    Banada beklerim <3

    YanıtlaSil
  49. ba - yil - dimmmmm <3

    harika olmusssss !

    YanıtlaSil
  50. .bu saç rengi çok yakışmış size gerçekten çok beğendim çok doğru bi seçim :)

    YanıtlaSil
  51. Ben çok beğendim gözlerinin yüzünü daha ön plana çıkarmış çok doğru bir seçim olmuş:)

    YanıtlaSil
  52. civciv,zetom,betwinus ve diğer herkes çok tşkler bende alıştım iyice cok memnunum artık dip çıktı sorunu olmamsı en güzel yanı:))

    YanıtlaSil
  53. ASİYE NEMUTLU6 Eylül 2011 23:08

    BENCE HARİKA OLMUŞ.HELE O GÖZLERLE O-LA-ĞAN-ÜS-TÜ....

    YanıtlaSil
  54. Saç rengin harika ama boydan biraz kısalt bence

    YanıtlaSil