25 Ağustos 2011 Perşembe

Alışveriş-im / My Shopping


Bugün alışveriş günlerinden biriydi.Birşey alamam,beğenemem diye gittim ve gördüğünüz üzere elim boş dönmedim:) Mutluyum...Yeni şeyler almak gibisi yok! :))


Polo yu artık heryerde herkeste görmeme rağmen,yine de  dayanamadım işte.Seviyorummmm,tarzım spor ve polo heryerde herşeyle uygun...


Polo nun kotlarını kesinlikle öneriyorum.Vücuda tam oturuyor sanki sizin için özel yapılmış gibi.1 kere denedim ve tamam oldu.Kalıpları harika.Kot a ihtiyacınız varsa Polo derim!!


Kışa hazırlık şemsiyelerimiz kardeşimle:) yanları fırfırlı olan benim diğeri kızkardeşimin..T-box tan sadece 10 TL



Vero Moda aksesurarlarında inanılmaz indirim vardı ama maalesef cok çeşit yoktu.Bende illa lazım olur diye aldım,yoksa pek aksesuar kullandığım söylenemez:)


Sizinde arada çıkan ve sinirlerinizi bozan sivilceleriniz varsa Nivea nın bu 2 ürünü harika..


Tabu da alışveriş yaptığımız avm den hediye olarak verildi.Ne zaman gidip birşeyler alsak illa bir kampanya ya denk gelip böyle hediyeler kazanmadan dönmüyoruz eve:)) 


Veee hediye ayakkabı çekilişim son hız devam.Gelen yorumlar,katılımlar için herkese çok tşkler.Yeni izleciyelerime de kocamannn bir hoşgeldin...(L)

Son katılım 18 Eylül.Daha vaktiniz var.Durmayın katılın.Şanslı kişi belki de sizsinizz;)
Katılım için TIK TIK !


18 yorum:

  1. Polo'nun bir jeani de bende var ve severek kullanıyorum bende, güle güle kullan bütün cicilerini :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi çokk güzell güle güle kullanın ençokta aykkabı ve puanlı şemsiyeye bayıldımm süperrr:))♪♫ ♥

    YanıtlaSil
  3. ayakkabı ve çantaya bayıldım ama ben. güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  4. ohh maşallah güzelime yine harika parçalar almışş:)güle güle kullaann :)ayy o şemsiyelerden alayım,hep fırfırlı istedim de denk gelmemişti:)iyi oldu:)

    YanıtlaSil
  5. hepsini sağlık ve huzurla kullanın cok hoşlar gercekten şemsiyeler hele harıka:) sıtenızı yenı gordum hemen ekledım takıpteyım:)) yenı blogger olarak

    YanıtlaSil
  6. şekerim çok karlı bi alışveriş olmuş valla hem ziyaret hem ticaret tarzı :))

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzel ayakkabular öylee gözümü alamıyorum resmen. Güle güle kullan canım hepsini çok zevkli seçimler :)


    http://betulove.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan, hepsi çok şık ama en eğlenceli yanı tabu olmuş. Bayılırım tabuya:)

    YanıtlaSil
  9. Özlemcim,
    Hepsi çok güzel.Oooh iyi yapmışsın.Gerçekten insanı bir toka bile almak bazen çok mutlu ediyor.Hepsini güzel günlerde kullan.Ama ben o TBOX fırfırlı şemsiyeni çok sevdim.Geçende de Boynerde Tbox şemsiyede mi çıkarmış ayol dedim ama bakmadım:-(( Bilseydim böyle şirin şeyler hem de bu fiyata alırdım kesin.

    YanıtlaSil
  10. hülya ablamm olsun geç değil alırsınn nasılsaaa daha ne modelleri var bir görsenn;)

    diğer yorumlar için de tşkler;)

    YanıtlaSil
  11. polo gerçekten kotları olsun tshirtleri olsun hem çok rahat hem çok şık:) Güle güle kullan aldıklarını:)

    http://pempegonlumsende.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. M0daliza merhaba:)
    Bloğumu ziyaret edip beğeninizi belirtmişsiniz , teşekkür ederim.
    Abi diye hitap etmenizde de problem yoktur.Malu blog sahibeleri çoğunluğu bayan, bende nadir baylardan birisiyim:))) Ve yaş olarkta blogların abisiyim.:))
    Tekrar teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
  13. Modalizacim,

    alisverisine bayildim sekerim, hepsi de birbirinden güzel.. güle güle giy <3


    öpüyorum seni
    civciv

    YanıtlaSil
  14. benim şemsiyemi seçmişsin :) süper :D güle güle kullan !

    YanıtlaSil
  15. canım güle güle kullan uzun süredir giremiyorum bloga ama arada okumak için her girdiğimde tıkladığım nadir insanlardan birisin :) kotuna ve ayakkabılarına bayıldımmmmm.Ben 42 beden olduğum için dün bir kot almaya giriştim gözlerim doldu sinirden neden se :( kilolu olmak ne kadar mutsuzluk verici birşeymiş şimdi bu mahsun postumu yayınlamadan önce sana da yorum yaptım :)...Bayramın mübarek olsun mutlu bayramlarrr

    YanıtlaSil
  16. İkiliDelilikk cnmm bende öyleee ama polo nun kotlarına bir bak derim ilk bunu giydim ve aldım hemen oturdu vüduda.üzülmeee dert etme bu kadr yoksa kötü bende farkındayım:( neysee yaa güzel birgün bugünn salla iyi bayramlarrrrrrrr

    YanıtlaSil
  17. Güle güle kullan canım çok güzel hepsi:)

    YanıtlaSil
  18. güle güle kullan hepsinii :) Ayakkabılar harika çok beğendiim

    iremorsel.blogspot.com

    YanıtlaSil