29 Ağustos 2011 Pazartesi

Blogger < N > lerini Seçiyor!


Blogger N lerini seçiyormuş ee dedim bende seçeyim benim N lerimi herkes bilsin! O zaman başlayalım;)


En İyi Tasarıma Sahip Blogger : Tobesh's Style World , Iconic Mouse

En Güncel Blogger : en'style , Fashion House By Zeto , Rococosh

 En Meraklı Blogger :  PAPIS STYLE BY H and S

En Çok Bilgilendiren Blogger : IT GIRL NIRVANA

En Çok Kendini Anlatan Blogger : Bal Gözlü Kız , G Lounge , Hayata Dokunan Satırlar
 
 En Akıcı Yazan Blogger : Loves From Fashion   


En Çok Yorumyapan Blogger : beauty with yellow chick , PEMBEBAKTERİ 

İlk aklıma gelenler bunlar oldu,unuttuklarım vardır kesin özür dilerim:/ 

Benim N'lerim böyle oldu,peki sizin N'leriniz kimler?

13 yorum:

  1. Özleeemmmm koptuuum:-))))
    Ama neye göre meraklı yani:-(( Bana ne ben açıklam aisterim:-PP

    YanıtlaSil
  2. Çook ama çook teşekkür ederiimm mutlu oldum gece gece şimdi uyuyamam da ben bak hehuu :P =)

    YanıtlaSil
  3. Kubiiii abartmaa be canım istersenn:D hahahhaha

    Hülya ablacımm şöyle ki:)) hmmmm yanii....öylee işte:D

    YanıtlaSil
  4. yawrum bnm cok tşkler
    Asıgım
    Asıksın
    Asık o zmn :)
    Openzi :*

    YanıtlaSil
  5. Modalizacim listende yer aldigim Icin tskler Cnm ;))

    Bak benden Bir yorum daha :)))))


    Öptüm tatlim

    YanıtlaSil
  6. çook teşekkür ederimmm :) xx

    YanıtlaSil
  7. yehuuu aşıkımmm ömrümeee :))
    sağol canımıniçiii ne güzel bir -en- bu böyle:)

    YanıtlaSil
  8. Mim'e katıldığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. canııım tekrar teşekkür ediyoruummm :))

    YanıtlaSil
  10. ben bunu yeni görüyorum :) N'lerde adımın geçmesi beni çok şaşırtıyor ve mutlu ediyor, çok teşekkür ederim!

    YanıtlaSil
  11. seni yerimmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil