30 Ağustos 2011 Salı

İyi Bayramlarrrr+Ne Giydim?





İyi Bayramlar herkese.
İlk gün her zaman ki gibi evde olduğum için bu sıkıntılı zamanı değerlendirmek istedim ve bayramın ilk günü bu post la sizleyim.
Bugün bayram ziyaretlerini bitirip akşama kendimi atmak istiyorum sokaklara.Birçok yer bayram programları yaptı,ee bunları kaçırmak olmaz tabi ki.Bizde arkadaşlarla bayramı doya doya akşama kutlamayı planlıyoruz;)

Ne giydiğime gelince ise blazerim ve çantam yeni bayramlık:)) Bershka dan aldım çok uygun fiyatlara.Blazer im yeni aşkım olmuş durumda.Çok beğenerek aldım ve başka renklerini de almayı planlıyorum.Bu sonbahar benim için blazerlarla geçicek gibi duruyor.
Pantalonum LTB
Ayakkabılar Deichmann
Yüzük ise Claries
 Tekrar iyi bir bayram geçirmeniz dileğiyle...



 

25 yorum:

  1. Blazerin rengi sana çok yakışmış canım güle güle giy.. İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  2. Çook güzelsiiin :) Cekete çantaya ayakkabıya bayıldım :) Pek bir fit olmuşsun :) İyi bayramlar diliyoruum :)
    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil
  3. saçlarının rengi harika olmuş.ceketine bayıldım.kısacası harika görünüyorsun=)

    YanıtlaSil
  4. mutlu bayramlarrrr. Blazer ı bende denemiştim gerçekten çok doğru bir tercih olmuş. bedeni kalmadığından ben alamadım ama sana oldukça yakışmış. güle güle kullan cnm ;)

    YanıtlaSil
  5. Blazerin rengi gözlerine cokkkk yakismis. (masallah masallah :))
    Iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  6. blazerin rengi gerçekten çok hoş, çok yakışmış ;)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. cnmmmm güle güle giy cok begendim fotolarını ve seni sacın hakikaetn cuk oldu göz rengin ortaya cıktı!

    YanıtlaSil
  8. blazerın süper canım çok şıksın bayramlıklarınla :)) sana da iyi mutlu bayramlar bu arada...

    YanıtlaSil
  9. Nice outfit :)

    http://iamxcessp.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Ceket de yuzuk de çok gzel iyiy bayramlar :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. blazerin müthis güzel cnm, sana da cok yakismis <3

    iyi bayramlar güzelim !!

    xoxo

    civciv

    YanıtlaSil
  12. Blazer ve rengi harikaaaaa...

    YanıtlaSil
  13. blazerın modeli rengi cuk olmuş canım sana yaaa :)
    nasıl güzel olmuşsun maşallahhh :)
    tüm bayramların ,her günün böyle güzel,gülerek geçsin canımıniçii:)

    YanıtlaSil
  14. bu saç çok yakışmış gerçekteen.. =) bu renkle ayrı bi uyumlu olmuş..

    YanıtlaSil
  15. Canım ceketinin rengi çok hoş çok güzel ve sen de ne şeker bir kızsın çok güzel bir enerjin http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. blazer kombini ya bayılıyorum =) çok yakışmış balıma

    YanıtlaSil
  17. blazerina bayıldım çok yakışmış modalizacım :)

    YanıtlaSil
  18. Tatlim bayram kombinin casual chic olmus, blazerin rengi cok goz alici, icine giydigin bluzun baskisi ile kotun modeline de bayildim :)

    YanıtlaSil
  19. yüzük çok hoş:)
    bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim kendimede beklerim:)

    YanıtlaSil
  20. ben böyle güzel yorumlar gelnce çok mutlu oluyorum ama yaa hepinize tşklerr.
    BeTwin Us senin her gydiğin ortalıgı yakıyoo be canım;)

    Fashionlicius Girl sapol cnm bende seve seve ugrarım sana tai ki;)

    sJ 'm Muahhhhh!!!!

    rocom esmerim ve diğerleri tekrar tşkler yorumlrınız için;)

    YanıtlaSil
  21. Tatlım blazerın rengine bayıldım senin güzel gözlerinle çok güzel bir uyum içersinde olmuş:)
    Saçlarının bu rengide bayılıyorum:) çok güzel bir kombin olmuş, çok öptüm:))

    http://ennstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  22. AYÇAM,güzel gözümmm çok sağol bitanem :*

    YanıtlaSil
  23. slm,
    bende çok beğendim ceket gerçekten harika,güzel bir kombin,güzel bir kız e daha ne olsun:)...

    YanıtlaSil
  24. Very nice blazer. I like the color!

    YanıtlaSil