13 Şubat 2011 Pazar

Sevgililer Günü : BERSHKA

Şık,genç ve düşük maliyetli olan bir İspanyol markası Bershka,sevgililer günü için güzel bir koleksiyon hazırlamış.Pembe ve kırmızıyı kullanarak tam bir sevgililer günü ne bürünmüş.Benimde vazgeçemeyeceğim markaların başında gelen Bershka nın ben bu koleksiyonunu sevdim.Sevgililer günün de bana bunları alacak bir sevgilim olmasa da(var fakat asker:) ben bunları günlük kullanım için kendime alabilirim ama değilmi buna kimse engel değil;)

Ve sizler için bu sevgililer günü önerilerini hazırlarken birşeyin farkına vardım ki,erkekle için alınacak birşey yok:D Markaların hepsi kadınlara yönelik hediyeler ve koleksiyonlar hazırlanmış.Erkeklerin işi çok kolay hediye seçimin de ama biz yandık,ne alıcaz bilmiyorum....Şunun şurasında birkaç gün kaldı ve ben hala ne alacağım net değil:)Benim gibi bu konu da muzdarip olanlar varsa lütfen bana bir erkeğe ne alınır paylaşsın benimle..Ama farklı birşey olsun lütfen.Yoksa bizde biliriz parfüm,gömlek,ayakkabı,saat almayı:)) Neyse sizi resimlerle bırakıyorummmmmmmm;)xoxo





1 yorum:

  1. ben gittiğimde bu kırmızı etek yoktu hatta pek cok ürün yoktu ya.
    olsa kesın alırdım.

    YanıtlaSil