14 Şubat 2011 Pazartesi

Benim sevdam cevap bana sevda soranlara...

30 Mart 2007 de başladım benim sevdam.Ve o günden bu güne çok şey yaşadık iyi kötü.Ama üstesinden gelmeyi bildik,ve şu an hala beraberiz.Ayrılmaya da hiç niyetimiz yok!!!

Bu özel günde yanım da değil belki ama bu ilk ve son ayrı kalışımız olacak sevgililer gününde.Mehmet Coşkundeniz in bir yazısında bir söz var unutamadığım şu an ki durumuma çok uygun olan. " Onca aşk öğretmedi ama şimdi yalnızken de öğreniyorum seni sevmeyi ".O yüzden üzülmüyorum.Uzak ta olsak kalbinin bende olduğunu bilmek yetiyor...

Bugün yine de dışarı çıkmıyorum ama.Dışarısı sevgililer le dolu olacağı için hiçç moralimi bozmaya gerek yok,evdeyim:)

Olan olmayan herkesin Sevgililer Günü kutlu olsun.Sevenler hiççç ayrılmasın...Araya girmeye çalışan parazitler de uzak olsunn ;)
+
Kandiliniz mübarek olsun....



3 yorum:

  1. Allah ayırmasın ve hep mutlu olun insallah... cok yakısıyosunuz söylemeden edmicem:) masallah diyim nazar deyirmiyim:)

    YanıtlaSil
  2. Aynı kaderimi paylaşıyoruz ne :)Amin inşallah Allah ım seni beni tüm sevenleri ayırmasın inşallah...Şuna inanıyorum ki sevgiler gerçekten emek istiyor taşların yerine oturması için.Yazını çok çok çok beğendim yüreğime bir serin suları da sen serptin :)...Allah şansını bahtını açık etsin.Gülen yüzleriniz solmasın ...http://reyhanlaikilidelilik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. tşk ederim cnm güzel yorumun için.aynı kaderi paylaşmak güzel,sonu da böyle olsun inş;)sana da en içten mutluluklar

    YanıtlaSil