26 Şubat 2011 Cumartesi

Rococosh Kombin ;)

Başlıksız


Matthew Williamson silk top
$640 - stylebop.com

Paul by Paul Smith blazer
202 GBP - my-wardrobe.com

Hudson slim fit jean
$176 - amrag.com

L.A.M.B. high heel shoes
$2,495 - zappos.com

Kate Spade gold bag
$365 - zappos.com

TopShop floral jewelry
$40 - topshop.com

$5.80 - forever21.com


Şık mı şık bir kombin önerisini paylaşmak isterim.Bu kombini yaparken bana ilham kaynağı olan Rococosh uma teşekkürler;) Kendisi benim gibi yeni bir blogger ve çok ta başarılı.Benim en sevdiğim ise günlük olarak yayımladığı Bugün Ne Giydim köşesi..Kendine giydiğini yakıştırmayı bilen,bir esmer güzeli o.Yakında rococo by rococosh ayakkabı koleksiyonuyla da bizlerle olacak.Bence takipte kalmalısınızz,sonra kaçırdım diye üzülmeyin;)


Rococosh için TIK TIK !

8 yorum:

  1. ayyyy yerim seni cannım benim
    yeni gördüm çok tatlısın çooooğk teşekkür ederim :)nası mutlu oldum anlatamam :)

    YanıtlaSil
  2. tam olarak tarzının özeti olmuş=)

    YanıtlaSil
  3. that is such a wonderful look!
    I adore the soft pastel colors so much :D

    Xxx London & Paris


    ps: you can still join our giveaway:

    http://themadtwins.blogspot.com/2011/01/100-followers-giveaway.html

    YanıtlaSil
  4. TheMadTwins I really like the pastel tones.I did so ;) I liked your blog.good luck;)xoxo

    Seda cım ne demek yaa,begenmene bende çok sevindim;)

    YanıtlaSil
  5. Tek kelime..Hatta heceli..
    Ba-yıl-dım..

    Mutlu Günler..

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş tebrikleerr :)takipteyim artık :)

    YanıtlaSil
  7. tşkler özgecim,bende seni takipteyimm zaten bi süredir;)xoxo

    YanıtlaSil
  8. çokk güzell bi kombinn takipteyimm:) senide beklerm blogumaa izlersen sevinirm sevgiler kitty:)

    http://fashionbykitty.blogspot.com/

    YanıtlaSil