15 Şubat 2011 Salı

GM Diamond

Evet malasef benim değil bu güzelim telefon,kız kardeşimin...:@ Ben iphone a devam.Ama bu telefonu da çok beğendim.Tam bayan telefonu.Media Markt fiyatı 449,0 TL.Yanında da kolye hediyeli.Belki görmüşsünüzdür dün akşam Muhteşem Yüzyıl dizisinin reklam aralarında hep bu telefon vardı.Kardeşim de gördü,beğendi ve bugün hemen aldı.Çalışıyor ya paranın gözü kör olsun.Ben Blackberry istiyorum ama sadece istiyorum,alamıyorum:) Bir gün iş bulur çalışırsam ilk alacağım şey o olacak.Bıktım iphoneden gerçekten.Dokunmatik telefon almam bir daha!! Neyse bu telefona gelince ufacık tefecik içi dolu turşucuk tam:) Özellikleri güzel,neredeyse herşeyi var.Bu fiyata bu telefon iyi bence.

P.S : Telefonu alırken sevgilisine hediye almaya gelen bir çocuk bizim bu telefonu çok beğendiğimizi görünce o da aynısından aldı.Vayyy beee diyorum alkışlıyorum bu genci.Ne romantikkkk.Bize alan yok malasef.( kısmettt:))




Arkasın da aynası bilee varr:) Diyorum ya tam bayan telefonu tam!


General mobile DST Diamond özellikleri 
 
• Teknoloji: Çift SIM Kart
• Frekans: 900/1800/1900 MHz
• GPRS, EDGE, WAP, MMS, E-posta
• Bluetooth
• Java
• Telefon Rehberi: 1000
• Ahizesiz Görüşme
• Konuşma Süresi: 180 Dakika
• Bekleme Süresi: 180 Saat
• Pil: 850mAh Li-ion
• Ağırlık: 75 gr.
• Boyutlar: 70 x 70 x 16.3 mm

GM DST Diamond multimedya fonksiyonları 
 
• Ekran: 2.4 inç TFT QVGA(240 x 320 piksel)
• Hafıza: Micro SD Kart Desteği (Maks 8GB)+20 MB Dahili hafıza
• Kamera: 3.2 megapiksel
• FM Radyo
• MP3/MPEG4
• Ses Kayıt
• Titreşim

DST Diamond ceptelefonu aksesuarları 
 
• AC Şarj Adaptörü
• Kulaklık
• Usb Kablosu
• 2GB Hafıza kartı

General Mobile DST Diamond diğer özellikleri
• VideoOynatıcı(AVI,MPEG4,3GP) MP3/ MIDI/WAV/AMR desteği
• USB Depolama
• Ajanda
• Takvim
alarm
• Kronometre
• Hesap Makinesi
• Oyunlar
• MSN
• Facebook
• Twitter
• Gtalk
• Skype
• Yahoo messenger
• Google search

5 yorum:

  1. ben bu telefonla aşk yasıyorum resmen ama aldıgım duyumlara göre ses sistemınde arıza oluyomus cok narın bı telefonmus pek kullanıslı dılmıs telefoncunun bana söledıgı :)

    YanıtlaSil
  2. evet gerçekten öyle pek bi narin görünüşü var zaten dikkatli kullanmak lazım çok.:))

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. ben aldım almaz olsaydım ya wifisiz hiç iyi değillllll

    YanıtlaSil