11 Nisan 2015 Cumartesi

Evlilik Hazırlıklarımda Son Durum


Evlilik hazırlıkları tam gaz devam ediyor. En yorucu dönemlerdeyim bu ara. 19 Mayıs a ne kaldı ki!!!
Evlendikten düzen oturduktan sonra her şeyi ayrıntılı nasıl yaptığımı daha detaylı anlatacağım elbette şimdilik bir özet geçeyim istedim.
Gelinlik provalarına gidiyorum ara ara. Düğünden 1 hafta önce falan teslim alacağım kısmetse. Nasıl bir şey olacak istediğim gibi mi hiç bilmiyorum. İsmira gelinlikten Serapcığıma güvenmekten başka çarem yok:) Gelinlik daha hiç belli değil. Astar provalarım devam ediyor. Geçen günlerde tül seçimini yaptım sanırım bir sonraki prova da iyice şekillenmeye başlayacak.


Bunun dışında bir yandan evi düzmekle uğraşıyorum. Yuvayı dişi kuş kurarmış lafı ne kadar doğru. Erkekler rahat. Kadınlar her şeyi uydurmaya çalışıyor ya o çok zormuş cidden. İşin içine girince anladım. Ve sürekli bir eksik çıkıyor. Neredeyse her gün dışarıdayım ve sürekli alışveriş yapıyorum. 
Sonra diyorum ki kendime tamam yorucu ama 1 kere oluyor be kızım! Gerçekten öyle. Tatlı yorgunluk bu olsa gerek. Yoksa şikayet etmiyorum. İnsanın kendi evini oluşturması apayrı bir haz. Umarım isteyen herkes bu dönemlerden geçer.
Boş eve ilk avizelerimizi taktık. Yukarı da ki avizem salonuma ait. Evmambo.com dan 150 tl civarına almıştım. Şimdiden soracak olanlar için fiyat açıklaması yapmakta yarar var.


Eve bir şeyler için gittikçe de yavaş yavaş çeyizimden bir şeyleri götürüyorum. Çeyiz alma istemediğim için böyle. Hem daha kolay oluyor. Herşey yavaş yavaş geliyor eve. Birde bunları yerleştirmesi var ki en çok beklediğim zaman o. İnşallah o da çok kısa zamanda;) Zaten instagramda paylaşırım her şeyi görürsünüz. O yüzden TAKİP;) @modaliza @modaliza @modaliza


Avizesi halısı ve perdesi. Bitmek bilmiyor alınacaklar. Birde bunları seçim aşaması var ki aman aman! O kadar çok çeşitten seçmek çok zor. Mesela perde seçimi beni uğraştıranlar arasında. Bazı odalar tül bazı odalar zebra stor olacak. Ee birde güneşlikler var tamam onlarda stor. Peki renk? Ben youtube için bir video çekim odası düzenliyorum. Orası bana ait özel bir oda olacak. Bunun için her şeyi faklı yapıyorum o odada. Mesela pembe güneşliğim olacak. Çok ilginç değil mi? Sonuç nasıl olacak bende merakla bekliyorum.


İkeasız ev alışverişi olur mu hiç? OLMAZ. Ki benim gibi İkea manyakları çok biliyorum orada bir yerdesiniz. Her şeyi çok beğeniyorum İkea da. Zaten çoğu alışverişimde oradan oldu. Bu bir kısmı sadece. Daha neler aldım neler. Balkon için beyaz ferforje masa ve sandalyeler onlara uygun pembe minderler ile balkonumu şimdiden hayal edebiliyorum. Bunun dışında siyah ferforje banyo rafı (ki kendisi çok ama çok güzel) bir harika! Mutfak halımda oradan ve sadece 100 TL! Dediğim gibi şuan özet geçiyorum. Detaylı herşey daha sonra blogum da olacak. Ki evleneceklere fikir olsun.

Banyo alışverişim Koçtaş tan oldu. Şu retro çöp tenekesinin güzelliğine bakın! Çamaşır sepeti de ona uygun. Herşey pembe mi ne? Sanırım pembe hastalığına yakalandım:)) Merak etmeyin herşey pembe değil. Paylaşımlarda pembe olanları fotoğrafladığım için öyle görünüyor. Yoksa anaokulu gibi bir evim olmayacak.
Alışverişlere tam gaz devam. Yatak odası mobilyalar da en kısa sürede gelir umarım. Onların seçimleri de tamam alındı. Artık onlarda sürpriz. Sizce ne tarz mobilyalar almışımdır. Beni az çok tanıyorsunuz artık. Modern mi? Avangard mı? Country mi?

5 yorum:

  1. Her şey seni yansıtıyo :) Allah içine sindirsin :))

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel anlatmışsın, benim de 8.ayda düğünüm var ama bu hazırlıkların hiç birini yapamıyorum, insan içleniyor. Allah gönlüne göre versin her şeyi ♡ O yorgunluklarına değer emin ol, tadını çıkar kuzum.

    YanıtlaSil
  3. Canım benim her şey çok güzel :) her şey gönlünce dilediğince olsun :* bende bugün seçtim yatak odamı country tarzında aldım ama ufak tefek değişiklikler yaptırdık:) yemek odası ve salon takımı ise avangarde tarzında seçtik :) ama bence sen country seçmişsindir gibi geliyor doğru tahmin mi:))

    YanıtlaSil
  4. Country mi acaba? Merakla kahveni içeceğim zamanı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel ne keyifli hazırlıklar :) ben de o döneme ışınlanmak için sabırsızlanıyorum :) Allah kolaylık versin :)

    YanıtlaSil