30 Nisan 2015 Perşembe

Dove ile Kırık Saçlara Son!


Deneyip onayladığım, farkı açıkça gördüğüm yeni bir saç bakım serisinden bahsetmenin zamanı geldi de geçiyor bile.

Dove markasının yeni serisi kırık saç uçlarında inanılmaz bir onarım sağlıyor. Seri 3 üründen oluşuyor. Şampuan, saç kremi ve bakım kürü. Bu üçlüyü kullandığınızda sonucu görmeniz sadece 3 gün sürüyor. 3 günün sonunda kırık saç uçlarınızda inanılmaz bir fark göreceğinizi şimdiden garanti ediyorum.


Benim saçlarım boyalı ve uçları inanılmaz tahmin edebileceğiniz gibi. Yıpranmış, kuru ve kırıklarla dolu. Bu seriye başladığımda her saç bakım ürünü gibi bir fark göremeyeceğimi düşünerek kullandım. Fakat beni ilk defa şaşırtan ve sonucu net bir şekilde görmemi sağladığı içinde bu sırrımı sizlerle paylaşmaya karar verdim. Bir süredir saç uçlarım tiftik tiftik değil, nemini geri kazandı ve o püskül püskül görüntüden eser kalmadı. Artık saçlarımı kestirmek zorunda değilim. Var mı bundan daha güzel bir şey?


Ben nasıl kullandım ürünleri ondan bahsedeyim biraz.
Her gün saçlarını yıkayan biriyim. Duştayken önce şampuan, sonra saç kremini saçımın ortalarından uçlarına doğru uyguladım ve 2-3 dakika beklettim. Bu inanılmaz bir yumuşama sağladı. Saçlarımın nemini geri kazandığını orada fark ettim. Duştan çıktıktan sonra havluyla saçımın ıslaklığını epey aldım. Ve son nokta olarak durulanmayan saç bakım kürünü yine saçımın ortalarından uçlarına doğru uyguladım. Bu üründe saç kremi gibi bir yapıda. Ama durulanmaması en sevdiğim özelliği;) Yine taramadan birkaç dakika saçımda beklettim ve saçlarımı tarama aşamasına geçtim ki asıl şoku burada yaşadım. Çünkü benim ne kullanırsam kullanayım zar zor açılan saçlarım birkaç fırça darbesiyle dümdüz oldu.

Yani sözün özü o ki bayanlar muhteşem bir saç bakım serisi ile karşı karşıyayız. Sizde deneyin ve yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın;)


2 yorum:

  1. Butun bloglarda bu sampuan ve yorumlarini goruyorum. Umarim gercekten ise yariyordur.

    YanıtlaSil
  2. Bakım kürünü çok beğendim ve gayet de başarılı buldum . Bende beklıyorum bloguma sevgıler...

    YanıtlaSil