4 Nisan 2015 Cumartesi

4 Mevsim AŞK


BirevBirmutfak.com u ne kadar sevdiğimi ve çeyiz alışverişim boyunca oradan ne kadar çok şey satın aldığımı herkes biliyor. Çeyiz alışverişimin artık son günlerinde bu 4 lü pasta tabaklarını görünce yine dayanamadım ve aldım. Bu dayanamayıp almalar evlendikten sonra da muhtemelen devam edecek. Ama bu güzelliklere sizce nasıl karşı koyabilirdim ki? Ne güzel sunumlar yaparım ben bunlarla. O günler gelsin zaten sık sık birevbirmutfaktan aldığım her şeyin sunumunun fotoğrafı instagrama yüklediğimde görebilirsiniz. 
Tabaklardan en sevdiğim diye bir ayrım yapamıyorum her birinin rengi ve modeli çok cici. Sizin favoriniz hangisi oldu?

Aaa bu arada unutmadan sizde satın almak isterseniz diye aşağıya linkini bırakıyorum. Tabakları sepete ekledikten sonra diğer ürünlere de bir bakın derim. Hem çoğu yere göre fiyatları oldukça uygun;)

1 yorum:

  1. Renklerine bayıldımmm :)(:

    Banada beklerim... aycinmutlu.blogspot.com

    YanıtlaSil