28 Eylül 2014 Pazar

| Tictac Tasarım |

Merhabalarrrr
Çeyiz alışverişim son hız devam ederken satın almayı sevdiğim şeylerden biride tablolar. Çünkü bence bir evi değiştiren, güzelleştiren en önemli aksesuar. Benim evimde de duvarlar hiç boş kalmayacak:)
Tictac tasarım farklı model tablolarıyla her zevke hitap eden bir marka. O kadar güzel modeller var ki ben hangisini seçeceğim şaşırdım. Ve içinde yine pembelik bulunduran bu yazılı model tabloyu tercih ettim. Bu tarz mesaj içerikli tabloları daha mı çok seviyorum ne;)
Hayalimde ki evde tablonun yeri bile hazır. Hemen Mayıs ayı gelsinnnnn:D İnsanın kendi evini dekore etmesi, bir şeyler alması fikir yürütmesi harika bir durum. Bir yandan yorucu ama emin olun çok zevkli. Her şey sizin eviniz için! Daha ötesi yok.
Bu yüzden sizde benimle aynı durumdaysanız veya mevcut evinize renk katmak isterseniz size önerebileceğim harika bir site Tictac. Çünkü hem fiyatları uygun hem her şey var. Siteye baktığınızda zaten hemen beğendiğiniz bir tablo karşınıza çıkacaktır.
Tablonuz var diyelim. Peki. Tictac ta tablo dışında da harika ürünler mevcut. Mesela benim ilgimi çeken bir kategori Dekoratif Objeler. Duvar maskelerine merakınız varsa, ilginç ürünler bu kategori de;) Pop art desenli yastık kılıfı fiyatları da bu zamana kadar gördüklerinizin en uygun fiyatlısı.
İşin özeti ben siteye bayıldım ve sizlerle de paylaşmak istedim. İhtiyacı olan biri varsa mutlaka bir göz atsın derim. 

Şimdiden iyi alışverişler:*

XOXO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder