21 Ağustos 2013 Çarşamba

Instagram Günlükleri #28

Merhaba instagram günlükleri biraz gecikmeli de olsa sizlerle. Başlayalım;)
Bu ara kolajlara sardım. Instagram hesabıma baktığınızda ilk olarak bunu farkedebilirsiniz zaten. Sevdim bu 4 lü fotoğraf işini.

Kızlarla yemek sonrası kültürparka gittik. Bu da gecenin en güzel hatıra fotoğrafı olarak arşivde yerini aldı. I ❤ Girls :)

Giymediğim bir kot un üzerinde eskitme denemesi yaptım ilk kez ve sevdim bu işi. Yapması çok eğlenceli yırtmak parçalamak falan:) Şimdi en sevdiğim kot larım arasında yerini aldı ve giymeye başladım. Amacıma ulaştım yani.

Annemle babamın bayram da elini öpüp sarılabildiğim için kendimi ne kadar şanslı ve mutlu hissettim anlatamam. Kıymetlerini bilelim lütfen...

Dominos un extravaganzza sı gibi bir pizza daha yok! Favorim ❤
 Modasin blogunun sahibesi Sinem sayesinde benimde kartvizitim var artık. Teşekkürler tatlım.

Gezmeler gezmeler:))

Bayram sonrası alkol açılışının yapıldığı geceden bir foto. Bu arada Bursa da yaşıyor ve Wamtes e gitmediyseniz eğer şiddetle tavsiyem. Harika bir mekan.

Video işine girdim bildiğiniz gibi. Bu da kamera arkasından bir görüntü
Youtube kanalıma abone olun ve yeni videolardan hemencik haberiniz olsun.
Annemle alışveriş sırasında tatlı krizine girdiğimiz ve kendimizi kahve dünyasında fondü yerken bulduğumuz an:)

5 yorum:

  1. Allah annemizi ve babamızı başımızdan eksik etmesin.
    Kotu nasıl eskittiğini de öğrenebilir miyiz ? :)

    YanıtlaSil
  2. Beautiful photos and post! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  3. :) Ben teşekkür ederim, güzellikler katsın ;)

    YanıtlaSil
  4. Kotu nsl eskittin bebeggmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım rende ile eskitme yaptımmm bildiğin rende yi sürt kota bayagı bi yıpranıyo o zaten

      Sil