24 Ağustos 2013 Cumartesi

Bursa Blogger Buluşması

SuveMakyaj-Hande-Ben-birmutlulukatölyesi-Ezgi-akmayangözkalemi-Makyajın Kimyası-aklımdangeçenlermidemedüşenler

2.5 yıla yakındır blog yazıyorum. Bu süre içinde Bursa da sadece yemek blogları vardı. Ama artık bu böyle değil. Bursalı moda, makyaj alanında ki bloggerlara merhaba deyin! ;)

Biz bu buluşmada sağlam temellerimizi attık bence. Çok mu çok iyi anlaştık. Her biri birbirinden şeker bu kızların. Bir sonraki buluşmanın planları bile yapılmaya başlandı.

Tek kötü yanı çok az fotoğraf çekmemiz olmuş. Birbirimizi tanımaya çalışırken fırsat bulamadık resmen:) Şimdilik bu kadarıyla idare edicez. Sonraki buluşmada fotoğraf patlamasını hazır olun!


Kızlar hepinize geldiğiniz için teşekkür ederim. Harika bir gün oldu:*

P.S: Softfashion Tuğba birdahakine mutlaka bekliyoruz canım bir aksilik olmazsa tekrar.







XOXO

12 yorum:

  1. O zaman ilk yorum benden :) Gerçekten de harika bi buluşmaydı canım, herkes çok cana yakındı ve çok iyi anlaştık :) Hepinizi çok sevdim, bir dahaki buluşmaya sabırsızlıkla bekliyorumm :) ♥

    YanıtlaSil
  2. Bende Balıkesir'de istiyorum ama tek başımayım galiba ihih Güzel bir gün olmuş sizin için, darısı başımıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minecimm Bursa dediğin nedir yakın çok bekleriz her zaman:*

      Sil
  3. Bursalı bloggerlar birbirinden güzelmiş sayenizde tanımış olduk :)

    YanıtlaSil
  4. Devamını getirin ama belki bir kaç yıl sonra bende bursalı bir blogger olurum bakarsınız. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo mervecim izmirden bursaya gelinmi geliyosun yoksa. hayırlısı olsun inş. cnm her zaman kapımız açık:*

      Sil
  5. bi dahaki sefere gelmek için can atıyorum bende :)

    YanıtlaSil
  6. ogün denizin yıldızıyla 2 saat sonra gelmişiz o kafeye hatta baktık hala ordamısınız diye ama kaçırmışız sizi :) ben eski blogger olarak hala sizleri takipdeyim (tosbaganındünyasi)

    YanıtlaSil
  7. seLaaam :)
    beNde bLog düNyasıNa bursadaN yeNi giriş yapmış biri oLarak bi merhaba demek istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :)
      beN biraz bursa dışıNda kaLsam da umarım bigüN beNde sizLeriN arasıNda oLma fırsatı yakaLarım :)

      Sil